خبرهای داغ:
امروز به برکت تفکر بسیجی ایران مقتدر و باعزت است ،تمدن نوین اسلامی با حرکت بسیج محقق می شود و حرکت این مجموعه باید تکمیل کننده چشم انداز ۲۰ ساله باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۶۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین در  نشست روشنگری  که با حضور فرماندهان و پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در 8سال دفاع مقدس در برابر بیش از 60 کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم  در حالی که با دست خالی وکمترین امکانات  روبرو بودیم ایستادگی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت:  امروز به برکت خون شهداء همچون تهرانی مقدم در بحث  موشکی جزء5 قدرت  برتر دنیا هستیم که می‌توانیم موشک‌های بالستیک تولید کنیم که  کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیای را هدف قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر انقلاب و شهدا رسالت بزرگی است، کار انقلاب و شهدا هیچگاه نباید تعطیل شود و در این راه سختی و مشکلات زیادی وجود دارد ولی وظیفه ما پشتیبانی و پیگیری مسائل است.

این مسئول اذعان کرد: سلسله اقدامات بسیج هم در برنامه‌های یکساله و هم در برنامه‌های 5 ساله باید همانند پازلی از راهبرد و چشم انداز 20 ساله بسیج باشد.

کاظمی با بیان اینکه راه ما مسیر عزت و اسیتادگی است ،مسیر و راه ایم ملت مسیر سید الشهدا وعاشور است بیان کرد: راه و مسیر ملت ما روشن است و در این راه درسهای فراموش نشدنی به استکبار جهانی در مقاطع مختلف داده ایم.

کاظمی با اشاره به پیاده رویی بزرگ اربعین حسینی در پایان یادآورشد: شعار لبیک یاحسین شعار مستضعفان عالم است گه امواج دنیا را گرفته است و این شعار را امروز جوانان اروپا سر میدهند که امروز حریت،ازادی ،انسانیت برای انان اهمیت دارد و دشمن از این ها وحشت دارد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها