خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: نفوذ دشمن موضوع جدیدی نیست ولی امروزه به دلیل تفکری که از سوی دشمن به دلیل مذاکرات هسته ای ایجاد شده و از هر فضایی سوء استفاده می کند، بیشتر مورد تاکید است.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان: جناب سرهنگ شمس در نشست خبری  با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج  اظهار کرد: بسیج در هر صحنه ای که نیاز باشد بر حسب وظیفه حضور دارد.

وی افزود:  بسیج در زمینه هایی مانند دشمن‌شناسی و شناخت شگردهای تبلیغی، فرهنگی، فضای مجازی و هر زمینه ای که دشمن از آنها سوءاستفاده می‌کند، حضوری فعال دارد.

سرهنگ شمس تاکید کرد: در مسائل نظامی و جنگ سخت بسیج کاملا شناخته شده است و به برکت حضور  در عرصه‌های مختلف، شاهد شکل‌گیری بسیج در جهان اسلام هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع نفوذ گفت: نفوذ دشمن موضوع جدیدی نیست ولی امروزه به دلیل تفکری که از سوی دشمن به دلیل مذاکرات هسته ای ایجاد شده و از هر فضایی سوء استفاده می کند، بیشتر مورد تاکید است.

وی ادامه داد: البته مردم و مسئولین ما موضوع را رصد می کنند که جلوی هر رخنه ای گرفته شود.

سرهنگ شمس تاکید کرد: در این ۳۷ سال دشمن همواره در حال توطئه و برنامه ریزی بر علیه جمهوری اسلامی بوده است ولی  ایمان به خدا، رهبری الهی و حضور مردم در صحنه تاکنون مانع شده و از این به بعد هم مانع خواهد شد.

شمس در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های ناحیه مقاومت شهرستان بندرماهشهر در هفته بسیج پرداخت و گفت:

 آخرین جمعه آبان ماه، در ماهشهر، سربندر و شهر چمران دعای ندبه، حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه برگزار شد.

وی افزود: یک سالن ورزشی نیز در شهرک آیت‌الله طالقانی آماده بهره‌برداری است که هم‌زمان با افتتاح ۲ هزار و ۵۰۰ سالن ورزشی در سراسر کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ادامه داد: پنجم آذرماه نیز اجتماع بزرگ بسیجیان را در شهرستان بندرماهشهر و شهرهای سربندر و چمران خواهیم داشت.

وی در پایان به عنوان آخرین برنامه هفته بسیج گفت: ششم آذر  همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور بسیجیان و خانواده‌ها در شهرستان بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها