اعزام ۲۹۰ نفر از دانش آموز دختر مهریزی به اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری ۲۹۰ نفر از دانش آموز دختر مهریزی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت:  در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری ۲۹۰ نفر از دانش آموز دختر مهریزی در قالب اردوهای  راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند.

سرهنگ زارع آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف اصلی برگزاری این اردوها عنوان نمود و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که اجازه نفوذ نمی‏‌دهیم، این فرمایش ایشان بیانگر آن است که دشمن به دنبال راه‌های جدیدی همچون بی‌هویت کردن جوانان، کم رنگ کردن اعتقادات و باورها، کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز  افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور افکار دانش آموزان را برای آینده آماده می کند و سبب ایجاد معرفت در بین آن ها می شود.

سرهنگ زارع با اشاره به اینکه اعزام دانش آموزان دختر و پسر شهرستان مهریز به مناطق مختلف یکی ازاهداف بسیج شهرستان مهریز بوده است، گفت: اعزام جوانان و دانش آموزان به سرزمین نور بهترین و موثرترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است.

 

ارسال نظرات