خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع)قزوین:

امربه معروف نشانه فطرت بیدار انسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع)قزوین بیان کرد: امربه معروف نشانه غیرت و فطرت بیدار انسان است و یک فریضه مهم و تاثیر گذار در جامعه می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،در دومین روز از هفته بسیج  صبح امروز همایش  امربه معروف و نهی از منکر در حوزه زینب کبری (س) سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در این مراسم اظهارکرد: امربه معروف نشانه غیرت و فطرت بیدار انسان است و یک فریضه مهم و تاثیر گذار در جامعه می‌باشد،امربه معروف و نهی ازمنکر علاوه بر اهمیت ذاتی که دارد،یک فریضه دینی و واجب الهی است.

وی شناخت و شرایط امربه معروف و نهی از منکر را یکی از ویژگی های امران به معروف و ناهیان منکر دانست و عنوان کرد: باید همه آحاد جامعه این وظیفه را  اول در خود زنده کنند و هر گاه با منکری در جامعه روبرو میشوند متذکر شوند چرا که امربه معروف در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و از ملاک های برتری جوامع اسلامی  میباشد.

تقی خانی اظهار کرد: امربه معروف یک واجب فراموش شده است و در جامعه اسلامی اهمیت فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر از دیگر واجبات و احکام الهی بیشتر بوده و نسبت به انها اولویت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع)قزوین بیان کرد:  باید مردم را به سه شیوه به سمت خدا دعوت کرد که به ترتیب عبارتند از منطق ،موعظه ،رفتار تا جامعه  از آسیب های اجتماعی در امان بماند.

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار