خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مانه و سملقان با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: بسیجیان مانه و سملقان در پنجم آذرماه اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۰۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد بیدکی، فرمانده سپاه مانه و سملقان اظهار کرد: بسیج مردمی بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان‌دهنده رشادت، جوانمردی‌ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است.

وی بیان داشت: بی‌گمان هفته بسیج فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه است.

فرمانده سپاه مانه و سملقان گفت: هفته بسیج در واقع فرصت و همچنین بهانه‌ای به منظور زنده نگه داشتن ارزش‌ها بوده، به نوعی که روح بسیجی در آحاد مردم همیشه در صحنه به ویژه جوانان پرشور است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در مانه و سملقان در نظر گرفته شده است، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت بسیجیان در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، نشست با بسیجیان و برپایی یادواره شهدا را از برنامه‌های هفته بسیج در مانه و سملقان برشمرد.

بیدکی تصریح کرد: اساساً برنامه‌های هفته بسیج در قالب چهار حوزه رزمی، فرهنگی، بصیرتی در مانه و سملقان با مشارکت پرشور برگزار خواهد شد.

به گفته وی، انجام فراخوان‌های رزمایش شبانه گردان‌های بیت‌المقدس از جمله این برنامه‌ها است که بسیجیان آمادگی هر چه بیشتر را تمرین خواهند کرد.

فرمانده سپاه مانه و سملقان تاکتیک و اسلحه شناسی برای بسیجیان پایگاه‌های شهرستان را از دیگر برنامه‌ها خواند و اضافه کرد: اجرای برنامه میقات صالحین، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مانه و سملقان است.

گفتنی است؛ 29 آبان‌ماه تا 5 آذر‌ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است، همچنین شهرستان مانه و سملقان با 95 هزار نفر جمعیت در منطقه غربی استان خراسان شمالی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها