به مناسبت هفته گرامی داشت بسیج، فرمانده ناحیه مقاومت بسیجیان و پاسداران با حضور در بیت امام جمعه بهاباد با ایشان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۰۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: در این دیدار صمیمی امام جمعه بهاباد در سخنانی با تبریک هفته بسیج به بسیجیان جان برکف و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با تجلیل از حماسه، حماسه آفرینی های بسیجیان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی گفت: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بی نظیر است.

امام جمعه بهاباد به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 اشاره کرد و افزود: بسیج در حقیقت نور چشم امام امت است و امید امام به بسیجیان بود.

وی با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پیروزی آن برابر دشمن افزود: باید بدانیم که جهاد به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و امروز با داشتن روحیه بسیجی باید مقابل توطئه های دشمن ایستادگی کرد و این فرهنگ بسیج است که می تواند به تمام تشنگان حقیقت و صداقت ثابت کند که بدون حضور آمریکا و شوروی می توان زندگی صلح آمیز داشت و به آزادی رسید.

خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه بسیج در تفکر امام ره بهترین محور ولایت است افزود: بسیج در تفکر حضرت امام(ره)، بهترین محور وحدت ملت های مظلوم است از این رو تبیین اهداف و آرمان های بسیج در این هفته و پیوند آن با نسل جوان و نوجوان ضروری است.

حجت الاسلام دهقانی در خصوص هفته بسیج گفت: حقیقتاً هیچ نهادی مانند بسیج مصداق کامل ایثار و فداکاری را ندارد تا جائیکه حضرت امام(ره) در مورد بسیج فرمودند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا میخواهم تا مرا با بسیجیان محشور بگرداند.

در ادامه این دیدار سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد  هم در سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: تشکیل بسیج از برکات خداوند تبارک و تعالی بود و به فرموده امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و لشکر مخلص خداست.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان بسیج که حافظ ارزش های نظام هستیم باید در تمام صحنه ها حضوری فعال داشته باشیم زیرا که فرهنگ بسیجی چیزی جز ایثار و از خودگذشتگی نیست.

در پایان حاجی زاده به بیان گزارش عملکرد فعالیتهای بسیج در تمام عرصه هادر سطح شهرستان پرداخت و برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.

 

 

ارسال نظرات