خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین از برگزاری همایش 3 هزارنفری نیروهای بسیج در پنجم آذرماه در اسفراین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین اظهار کرد: بسیجیان شهرستان اسفراین در پنجم آذرماه بار دیگر اقتدار و صلابت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان برگزاری بیش از یک هزار و 200 برنامه در سطح رده‌های مقاومت پیش‌بینی‌شده است که باصلابت و اقتدار بسیجیان این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

الهی‌راد شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان اسفراین را دیدار بسیجیان  با ائمه جمعه شهر اسفراین و صفی‌آباد، شرکت بسیجیان در نماز پرصلابت جمعه، پیاده‌رویی عمومی و خانوادگی ، محفل بزرگ انس با قرآن اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری چهار یادواره حوزه شهری و روستایی و دانش‌آموزی و دانشجویی،  دیدار با خانواده‌های معظم شهدا ، غبارروبی و عطرافشانی گزار شهدا، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه‌ای هفته بسیج در اسفراین برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین همچنین برگزاری همایش پیشکسوتان بسیج ، هیئت‌امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، برپایی نشست‌های استکبارستیزی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین برگزاری همایش سه‌هزارنفری نیروهای بسیج در پنجم آذرماه در اسفراین را از برنامه‌های محوری این هفته اعلام کرد.

اسفراین در 60 کیلومتری جنوب بجنورد قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها