خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه:

دوران دفاع مقدس سخت ترین دوران انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین: سخت ترین دوران انقلاب اسلامی، زمان تحمیل جنگ از سوی دشمنان اسلام بود که بسیجیان با حضور گسترده خود حماسه ای به یاد ماندنی آفریدند.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین در مراسم همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات،هیئت امنای مساجد،فرماندهان حوزه پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بشرویه که به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل مصلی امام خمینی بشرویه برگزار شد با اشاره به پیشرفت برنامه های فرهنگی در شهرستان گفت: امروز باید تلاش ها در جهت ارتقاء فرهنگ اسلامی بیش از گذشته انجام شود چرا که دشمن با ایجاد شبهات مختلف در حوزه های مختلف فکری، اعتقادی، بصیرتی قصد نابودی اسلام را دارد.

امام جمعه شهرستان بشرویه با اشاره به حضور حماسه  آفرین بسیجیان در دوران دفاع مقدس  خاطر نشان کرد: سخت ترین دوران انقلاب اسلامی، زمان تحمیل جنگ از سوی دشمنان اسلام بود که بسیجیان با حضور گسترده خود  حماسه ای به یاد ماندنی آفریدند.

وی به نقش مساجد هم اشاره کرد و گفت: مسجد در دوران انقلاب  اسلامی و بویژه جنگ تحمیلی ،پایگاه اصلی برای جمع آوری نیرو، کمک های مردمی و ترویج فرهنگ اسلامی و دینی  در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم کنون می باشد.

شمس الدین با هشدار بر هوشیاری جوانان در برابر توطئه های دشمنان هم گفت: دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی از پا نمی نشیند و طرح ها و فتنه های متعددی از صدر انقلاب تا کنون راه اندازی کردند.

امام جمعه بشرویه افزود: تحمیل جنگ نابرابر، تحریم ها اقتصادی، ترور شخصیت های تاثیر گذار ،راه اندازی اختلافات حزبی، خیانت های گروه های مختلفی همچون گروه های فرقان و منافقین با هدف جلوگیری از ریشه دار شدن انقلاب اسلامی از ابتدا بوده و امروز پروژه نفوذ در کشور را به شدت دنبال می کنند و برخی در دامن اربابان خود زمینه ساز این نفوذ می شوند.

وی تحریم های اقتصادی را یکی از پروژه های برخواسته از نفوذ دشمن به کشور برشمرد و گفت:تحریم های اقتصادی و کاهش فروش نفت از توطئه های بزرگ استکبار  جهانی بود تا ایران اسلامی مقاوم را در برابر مشلات اقتصادی قرار  داده و قطار پیشرفت را بگیرند.

شمس الدین تصریح کرد: دشمن احساس می کند توانسته با تحریم های اقتصادی که طراحی آن توسط دشمنان داخلی صورت گرفت ایران اسلامی را مهار کند.

امام جمعه بشرویه عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را از مهمترین راه های  برون رفت از مشکلات اقتصادی  دانست و گفت:  اقتصاد مقاومتی طرح های راه گشا برای برون رفت مشکلات اقتصادی است و باید در کنار نرمش قهرمانانه دیپلماسی، اقتصاد مقاومتی نیز رونق گیرد.

وی افزود: با درایت های رهبری پروژه مذاکرات به خوبی به پیش رفت  و امروز برخی پروژه های نفوذ در کشور وارد شده و با هدف پذیرش آمریکا به عنوان دوست در حال گسترش است که باید مراقب این ترفندها باشیم چرا که جنایات دشمنان فراموش نشدنی است.

شمس الدین  در خصوص  جایگاه مساجد در ارتقاء بنیه فکری و فرهنگی  خاطر نشان کرد: پایگاه های مساجد بازگو کننده مسائل اعتقادی، شرعی، فقهی ، داخلی و سیاسی است و باید این پایگاه ها تقویت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار