فرمانده سپاه امام رضا(ع):

معضل حاشیه شهر در نظام جمهوری اسلامی تاسفبار است/ مسئولین مراقب عقبه‌های مسموم دشمن باشند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط در کشور تاکید کرد: مسئولین مراقب عقبه‌های مسموم دشمن باشند تا راه نفوذشان باز نشود.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۹۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در گفتگوی تلویزیونی خود با شبکه استانی سیما ضمن تبیین ویژه برنامه ها هفته بسیج بیان داشت: پیاده سازی اندیشه بسیجی، دشمن را به عقب می راند.

وی عمق بصیرت دینی را یکی از شاخصه های بسیج دانست و افزود: ما باید مراقب نفوذ و ترفندهای دشمن باشیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به اقدامات بسیج و نگاه سازمانی بسیج به حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: معضل حاشیه نشینی آن هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسفبار است لذا در این زمینه اقداماتی چون توسعه نواحی از شش مورد به 12ناحیه را در سطح مشهد به انجام رساندیم.

وی به ایجاد 28 سوله صالحین و هشت سوله 9 دی با محوریت اقدامات فرهنگی و ورزشی و نیز افتتاح 28 پاگاه بسیج و سه کانون فرهنگی قرآنی در حاشیه شهر اشاره کرد.

نظری از بهسازی و مرمت 200 مسجد در حواشی شهر خبر داد.

وی تاکید داشت: مسئولین دیگر نهادها نیز باید در این زمینه ظرفیت سازی و زمینه سازی کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و ابراز داشت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید دارند راه حل این مشکل، بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق این مهم است.

وی ادامه داد: در حل مشکلات اقتصاد کشور نگاه به ظرفیت های بیرونی لازم است ولی تکیه به ان مشکلی را حل نمی کند. ما در کشورمان ظرفیت های قابلی از نیروی انسانی داریم که نباید نادیده گرفته شود و از طرفی بایستی الگوهای عملی مناسبی برای جوانانمان تبیین کنیم که در این راستا بسیج سازندگی از دو الی سه سال گذشته کارگاه های اموزشی در این خصوص برگزار کرده است.

نظری، نحوه مصرف را یکی از راه های رفع مشکلات اقتصادی دانست و افزود: در اقتصاد آنچه که واحد تولید را مدیریت می کند مصرف است و ما ایرانیان باید سبک زندگی خود را در این خصوص تغییر دهیم و از طرفی بازاریان نیز بایستی توزیع را به درستی مدیریت کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: ما در جبهه فرهنگی باید پاسخ دشمن را از زاویه همین رسانه هایی که دشمن در اختیار دارد بدهیم.

وی اشاره ای به برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط کرد و گفت: این اقدامات عقبه های مسمومی دارد و از سوی دشمن سازمان یافته است و مسئولین باید مراقبت کنند که از همین کارها که ان را ساده می انگارند، نفوذ فرهنگی دشمن را باز نکنند.

نظری بیان داشت: اگر دشمن آدم های خود را به مراکز تصمیم گیری نظام نفوذ دهد به همه بخش های نظام نفوذ خواهند کرد.

وی تاکید داشت: حتی باید مراقب نفوذ عناصر داخلی که نسبت به نظام و انقلاب اسلامی شک و شبهه دارند باشیم.

وی بصیرت ولایی را مهم ترین عامل در جلوگیری از نفوذ دشمن عنوان کرد و گفت: باید به انگشت اشاره ولی فقیه بنگریم تا ببینیم انگشت اشاره ایشان دشمن را به کجا نشانه گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها