خبرهای داغ:
برنامه های هفته بسیج در شهرستان باغملک تشریح شد:

از نمایش عملکرد بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی تا اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم

در آستانه هفته بسیج نشست خبری فرمانده بسیج سپاه شهرستان باغملک برگزار و برنامه های هفته بسیج در این شهرستان تشریح شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

سرگرد علی طاهری فرمانده سپاه شهرستان باغملک در جمع خبرنگاران وظیفه اصلی بسیج را کمک به ارتقای نظام و کارایی آن در عرصه های مختلف، با تربیت نیروهای کارآمد بیان کرد و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه را از دیگر وظایف بسیج برشمرد.

وی بسیج را بهترین، با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت در میدان ها برای منافع ملی که کشورمان نیاز دارد معنی کرد و گفت : بسیج معنایش آن زمره ای است که حاضرند پرچم افتخار را بر دوش بکشند و برایش سرمایه گذاری کنند.

سرگرد طاهری با طرح این سوال که چرا علی رغم اینکه بسیج درخور تشویق، تعظیم و تحسین است ولی در تبلیغات جهانی و رادیوهایی بیگانه مورد اهانت قرار می دهند؛ تاکید کرد : چون نفس بسیج را در حفظ استقلال، غرور و افتخارات ملی و همچنین نظام جمهوری اسلامی می دانند.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان باغملک نداى دلنشین تفکر و فرهنگ بسیجی امروز در جهان طنین انداز شده، به طوریکه دشمنان این نظام هم به قدرت بزرگ آن پی برده اند.

وی شعار هفته بسیج امسال را «بسیج دست قدرت خدا» معرفی و ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج اذعان کرد : بسیج یعنی آمادگی برای همه میدان هایی که وظیفه این انسان را به آن میدان ها فرا می خواند.

طاهری هدف از برنامه های این هفته را تبیین جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت : در همین راستا هفته بسیج فرصتی است تا بتوانیم دستاوردهای یکساله این نیروی مردمی مخلص را برای همگان تشریح کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان باغملک برگزاری دعای ندبه و پیاده روی خانوادگی در روز جمعه را شروع ویژه برنامه های این ناحیه در طی این هفته یاد کرد و افزود : در هفته بسیج برنامه های متنوعی در سطح شهرستان تدوین شده و یکی از مهم ترین اقداماتی که به دنبال آن هستیم نمایش عملکرد بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

وی برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، دیدار فرماندهان با امام جمعه محترم شهرستان و همچنین خانواده های معظم شهدا، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و افتتاح مسجد، حوزه علمیه و پایگاه مقاومت را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان باغملک ذکر کرد.

سرگرد طاهری برگزاری نشست های روشنگری، اعزام کاروان بسیجیان به راهیان نور، برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان و نماز وحدت را از دیگر برنامه های هفته بسیج در باغملک ذکر کرد.

فرمانده سپاه باغملک در پایان به اجتماع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذرماه در استادیوم باغملک اشاره و خاطرنشان کرد : عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان باغملک است.

آبان تا پنجم آذر سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار