فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان گفت: امروز به‌مناسبت هفته بسیج استخر شنا سپاه ناحیه عشایری امروز در شهرکرد کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۲۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزای بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار رضا سلیمانی امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی استخر شنا سپاه ناحیه عشایری اظهار کرد: با یاری خدا تا پایان هفته بسیج 14 استخر دیگر در استان چهارمحال وبختیاری کلنگ‎زنی می‌شود.

وی افزود: این استخر در مساحتی بالغ‌بر 2 هزار متر مربع در سپاه ناحیه عشایری با حضور استاندار چهارمحال وبختیاری کلنگ‌زنی شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان تصریح کرد: در روز 4 آذر ماه سال جاری و به مناسبت هفته بسیج فرماندهان گردان بیت المقدس و امام حسین(علیه السلام) کشور با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار می‌کنند که به تبع آن فرماندهان استان ما نیز برای این دیدار به تهران اعزام می‌شوند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در این هفته 880 برنامه که 30 مورد درون‌سازمانی و 850 مورد برون سازمانی است در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افتتاح ساختمان اقشار بسیج، کلنگ‌زنی 14 استخر شنا و کلنگ‌زنی 11 سوله در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

ارسال نظرات