خبرهای داغ:
فرماندار قم در پیامی گفت: نقش بسیج در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، کارآمد و تاثیر گذار است.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۱۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا سیار فرماندار قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اعلام کرده است: هفته بسیج یاد آور تشکیل پر افتخار ترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و نورانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رشد و بالندگی و کمال رسید.

در این پیام اضافه شده است: بسیجیان مخلص و جان برکف این فرزندان معنوی امام و انقلاب در طول هشت سال جنگ تحمیلی و نابرابر مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کردند و خالق زیبا ترین و ماندگارترین صحنه های شجاعت و پای مردی یک ملت در راه دفاع از دین وارزشهای الهی شدند.
پیام ادامه یافته است: وقتی که دشمن در جنگ تحمیلی، مقاومت و فداکاری نیروهای دست از جان شسته را دید و فهمید در جبهه نظامی نمی تواند پیروز شود، از روزنه فرهنگ وارد کارزار جدیدی بر ضد نظام اسلامی و باورهای فرهنگی - مذهبی ملت ما شد.
در این پیام تصریح شده است: در این جبهه و جنگ، هدف اصلی جوانان است؛ دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور در پناه تفکر دور اندیشانه و واقع بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده و مشکل گشا هستند، نه مشکل آفرین؛ امید است با این تفکر راسخ و موثر، دشمن شکستی دیگر را تجربه کند.
پیام حاکی است: بسیج نهادی توانمند و کارآمد که از دوران دفاع مقدس نیز حضوری موثر در عرصه های مختلف کار و تلاش و سازندگی داشته و با تربیت نیروهای مومن، متعهد و متخصص در بدنه های اجرایی، زمینه پیشرفت وبالندگی روز افزون کشور را فراهم کرد و امروز با گذشت سالها از شکل گیری بسیج، این نهاد الهی موجبات عزت، اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی و وحشت دنیای استکباری را به دنبال داشته است.
فرماندار قم در این پیام ضمن نثار درود خالصانه خویش به روح پر فتوح بنیان گذار این نهاد مقدس، هفته بسیج را به همه بسیجیان دلاور به ویژه بسیجیان شهرستان قم تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی همه بسیجیان مخلص را در پرتو توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و دولتمردان نظام مقدس اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.


ارسال نظرات