برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته بسیج اعلام شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز گفت: با توحه به فرارسیدن هفته بسیج با شعار”بسیج دست قدرت خداست” برنامه های متنوعی توسط بسیج جامعه زنان در سطح حوزه ها و نواحی برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۸۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج بااشاره به فعالیت های زنان بسیجی در تمامی عرصه های جامعه اظهار داشت: این نهاد در جهت ترویج تفکر بسیجی در آحاد خانواده فعالیت می کند.

وی افزود: امام(ره) با تیزبینی بسیار در 5 آذر سال 58 فرمان تشکیل بسیج را دادند که بسیج جامعه زنان نیز یکی از اقشار 22 گانه سازمان بسیج مستضعفین می باشد و تمامی اقشار زنان را در بر می گیرد.

چگینی گفت: با توحه به فرارسیدن هفته بسیج با شعار”بسیج دست قدرت خداست” برنامه های متنوعی توسط بسیج جامعه زنان در سطح حوزه ها و نواحی برگزار می گردد.

وی در خصوص برنامه های بسیج جامعه زنان در هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری نشست های نهضت روشنگری، سبک زندگی اسلامی و بصیرتی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج و اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی کارگاه مهارت های زندگی ویژه دختران بالای 16 سال، جشنواره غذای سالم، ویزیت رایگان، تجلیل از بسیجیان نمونه و همایش عفاف و حجاب از جمله برنامه های این نهاد می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان البرز به دیگر برنامه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم دشمن علیه ایران ، کارگاه ” مادران پرچمداران جنگ نرم” در نواحی و پایگاه های بسیج خواهران سراسر استان برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: به جهت فرارسیدن ایام اربعین خطبه خوانی حضرت زینب(س) به جهت تبلیغ رسالت این بانوی بزرگوار اسلام در نواحی مقاومت سپاه استان البرز در طول هفته بسیج برگزار می شود.

چگینی در پایان گفت: با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص حفظ محیط زیست نیز کارگروه های مردمی در جهت حفاظت از محیط زیست در بسیج جامعه زنان تشکیل می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار