فرمانده سپاه تنگستان گفت: بسیج شعار مرگ بر امریکا را با قدرت هر چه تمام تر زنده نگه خواهد داشت و آن را برای ادامه دادن راه استکبار ستیزی خود لازم می داند.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در نشست عاشقان ولایت و در جمع بسیجیان روستای عالی حسینی تنگستان گفت: امریکا هرگز دوست ما نبوده و نخواهد بود و بدترین حالت که راه نفوذ این ابر قدرت جهانخوار را به کشور ما هموار می سازد این است که فکر کنیم امریکا از سر دوستی با ما سخن می گوید.

وی افزود: دشمن تغییر را در دستور کار دارد و می خواهد با نفوذ در مراکز تصمیم گیری نظام  وضعیت را به سود خود حرکت دهد و آنچه شکست دشمن را به دنبال دارد حضور با بصیرت آحاد مردم به ویژه بسیجیان خواهد بود.

ملاکی گفت: آنچه در بحث استکبار ستیزی مهم است این است که ما نگاهمون به مسئله استکبار ستیزی صرفاً و خالصاً تاریخی نباشد بلکه از منظر ولایت الهی و مواجه جبهه حق با باطل نیز به آن نگاه کنیم و بدانیم عدم مبارزه با استکبار به معنی عدم تبعیت از قرآن است.

:وی افزود: اولین قدم دشمن برای نفوذ این است که عده ای در داخل کشور چهره امریکا را بزک کنند و واقعیت شیطان بزرگ را به شکل دیگری جلوه دهند.

ارسال نظرات