امام جمعه برازجان:

تفکر بسیج، اصلی­ ترین مؤلفه ایستادگی در برابر نفوذ دشمنان است

امام جمعه برازجان در خطبه­ های نماز جمعه این هفته برازجان گفت: رمز ایستادگی در برابر نفوذ دشمن و بی اثر بودن توطئه ­های آن­ها در ایران اسلامی، تفکر بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۳۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح افزود: بسیجیان در تمام شرایط در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات اهتمام داشته و بخش زیادی از موفقیت و سربلندی نظام اسلامی، مرهون خدمات بسیجیان ایثارگر و فداکار است به طوری که امروز ساختار الهی و تفکّر خدایی بسیج به عنوان بزرگ­ترین مؤلفه قدرت در ایران اسلامی نقش­آفرینی می­کند.

وی اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس حضوری بسیار پررنگ و تأثیرگذار داشت و در دوران سازندگی نیز حضور بسیج یک حضور بسیار ارزشمند و مؤثر بود و امروز نیز بسیج سازندگی در تمام مناطق کشور در راستای عمران و آبادانی اقدامات زیربنایی انجام داده است.

خطیب جمعه برازجان تصریح کرد: از وظایف مهم بسیج در شرایط امروزی مبارزه با نفوذ دشمن در عرصه­های مختلف کشور، مبارزه با آسیب­های اجتماعی و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: بسیج یک ارگان مردمی است که نمونه و مشابه دیگری در دنیا ندارد و در همه عرصه­ها فعال است و بسیج و بسیجی نیز مطابق با نیازها و ضرورت­های زمان حرکت می­کند و در هر صحنه­ای که نیاز باشد حضور پیدا می­کند.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: امروز دشمن به شکل­های گوناگون نفوذ خود را در عرصه­های مختلف پیگیری می­کند و درصدد آلوده کردن جامعه به فساد و اعتیاد، بی بند و باری و لاابالی­گری است چرا که نمی­خواهد کشور ایران در عرصه­های اقتصادی روی پای خود بایستد.

وی در پایان با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: اجتماع­های اربعین حسینی در نقاط مختلف باعث تقویت وحدت مسلمانان جهان اسلام، تعمیق باورهای دینی و ارتقای منزلت مسلمانان و تشیع و روحیه استکبارستیزی و مقاومت در جهان اسلام در مقابل دشمنان می­شود که باید از این ظرفیت اجتماع­های اربعین حسینی برای ترویج تعالیم اسلامی و زمینه­سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) استفاده کافی کنیم.

شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان دشتستان است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات