خبرگزاری بسیج: بهره گیری از حضور نخبگان می تواند بسیاری از محدودیت ها و کمبودها را برطرف نماید اما باید تلاش کرد که در جریان روند مسائل تربیتی و اخلاقی از وجود افرادی استفاده کرد که برروی مسائل اخلاقی تأکید داشته و به آن اعتقاد دارند.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۲۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه ورامین در نشست مسئولان فرهنگی ورامین اظهار داشت: بهره گیری از حضور نخبگان می تواند بسیاری از محدودیت ها و کمبودها را برطرف نماید اما باید تلاش کرد که در جریان روند مسائل تربیتی و اخلاقی از وجود افرادی استفاده کرد که برروی مسائل اخلاقی تأکید داشته و به آن اعتقاد دارند.

وی افزود : مقام معظم رهبری برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان ، به تشکیل جبهه فرهنگی تأکید دارند و این کلام به این معناست که برای انجام کارهای فرهنگی باید با تعامل و هم افزایی عمل و با مشکلات فرهنگی مقابله کرد.

وی اظهار داشت: اگر کارها به صورت گروهی انجام شود، هم افزایی ایجاد شده باعث می شود تا کارها با قوام بیشتری پیش رفته و نتیجه دلخواه به دست می آید.

اصغری گفت: اگر هماهنگی میان سازمان ها و مسوولین مختلف وجود داشته و از موازی کاری پرهیز گردد ، می توان با گسترش فعالیت های فرهنگی ، به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری دست یافت.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: برای مقابله با توطئه فرهنگی دشمن به هم افزایی و فکر نخبگان نیاز است ، اگر تمامی افراد در خصوص مسائل فرهنگی احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شوند ، می توان به نتایج دلخواه دست یافت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار