همزمان با هفته بسیج،با حضور مسئولان زنگ بسیج و مقاومت در مدرسه دخترانه شهید حاتم الوندیان نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۲۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در دومین روز هفته بسیج ،با حضور فرمانده سپاه و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیجار و جمعی از مسئولان ،زنگ بسیج و مقاومت در مدرسه دخترانه شهید حاتم الوندیان نواخته شد.


سید حسین محمودی در این مراسم،در جمع دانش آموزان این مدرسه ضمن تبریک هفته بسیج ،اظهار داشت:ولایت،انقلاب اسلامی و بسیج سه لطف الهی است که بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزانی شده است.


وی افزود: با تشكيل بسيج در 5 آذر سال 58 از سوي امام راحل نيروي توانمند بعنوان بسيج در مقابل دشمنان كينه توز داخل و خارجي و در دفاع مقدس حماسه هاي جاويدي در تاريخ ثبت كرد.


فرمانده سپاه بیجار گفت: تفکر بسیجی یکی از راه های مهم مقابله با دشمنان نظام است.


محمودی با تاکید بر اینکه ایثار،معنویت،روحیه خودباوری و جهاد بی منت از تفکرات فرهنگ بسیجی است،بیان داشت:کشور ایران اسلامی تا به امروز با تفکر بسیجی در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرده است.


وی با اشاره به نقش بسیج در حفاظت از آرمان های نظام ،اظهار داشت:تفکر بسیجی،تفکر مسلمان واقعی است که ماحصل آن نسل عاشورایی در صیانت از آرمان نظام است.


فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: نیروهای بسیجی بدون هیچ چشمداتی و بدون در نظر کردن وقت و ساعت در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر شهدا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.


محمودی در پایان یادآور شد: هدف از نواختن زنگ بسیج،پاسداشت رشادت و دلاورمردیهای بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس است که امنیت امروز ما حاصل رشادت های آنان در برابر دشمنان است.

ارسال نظرات