امام جمعه بافق در آغازین روز هفته بسیج گفت: بسیج یک تفکر و اندیشه ناب است که در برهه های مختلف از انقلاب به داد نظام رسیده و باعث شکست توطئه دشمنان شده است
کد خبر: ۸۵۹۷۴۱۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در دیدار فرماندهان و مسئولین بسیج و شهرستان که همزمان با آغاز هفته بسیج صورت گرفت ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مسئولین، تعلیم و تربیت جوانان با محوریت حلقه های صالحین را از شاهکارهای بسیج عنوان کرد و گفت: تا رساندن پرچم اسلام به صاحب اصلی آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

سرهنگ جمالی خاطرنشان کرد: از مأموریت های کلان بسیج مقابله با استکبار جهانی است.

در ادامه حجت الاسلام سلیمانی در این دیدار که در دفتر ایشان برگزار شده بود گفت: بسیج از صدر اسلام تا کنون بوده و در هر جامعه و اجتماعی وارد شود تحول عظیمی را به سمت معنویت به وجود خواهد آورد و همچنین بسیج حرکت مردمی از دل مردم و برای مردم است.

در پایان چند دقیقه ای امام جمعه محترم شهرستان بافق مطالبی را در زمینه اخلاق و اهمیت مبارزه با استکبار برای حاضرین جلسه عنوان نمودو گفت: شما بسیجیان می بایست با اجرای کار فرهنگی و مبارزه با استکبار همیشه فعال و در صحنه باشید و لحظه ای از رهنمود مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی) غافل نگردید.

 بحمدالله اگر امروز کشور ما در امنیت کامل است به برکت حضور بسیج و اقتدار بسیج و رهبری های مدبرانه رهبر معظم انقلاب می باشد.

 

 

ارسال نظرات