فرماندار بهاباد در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان: کسی که احساس حقارت می کند دست به کارهایی می زند که باعث برهم زدن امنیت اجتماعی می شود و لذا نباید احساس عزت نفس مردم خدشه دار شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۴۰۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای ذیربط در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه مواردی از محورها و اهداف تشکیل این جلسات را بیان نمود گفت: مهمترین وظیفه ما این است که احساس امنیت را در جامعه بالا ببریم و با ارائه راهکارهایی مناسب، از بروز مسائلی که باعث ایجاد ناامنی و آشفتگی خاطر مردم می شود جلوگیری نماییم.

"عباس اقبال" با بیان اینکه امنیت مقوله ای نسبی است گفت: کسی که احساس حقارت می کند دست به کارهایی می زند که باعث برهم زدن امنیت اجتماعی می شود و لذا نباید احساس عزت نفس مردم خدشه دار شود.

وی به آسیب های شبکه های اجتماعی اشاره نمود و گفت: متأسفانه در شبکه های اجتماعی مد شده است که خود، ملت و فرهنگ کشورمان را کوچک بشماریم.

اقبال، تصریح کرد: این مسائل مهم است و دشمن به اینگونه مسائل امید دارد تا از آنها سوء استفاده و در کشور ناامنی ایجاد کند؛ اگر امنیت در جامعه نباشد امید و پیشرفت هم وجود نخواهد داشت.

امام جمعه بهاباد هم امنیت را بالاترین نعمت عنوان نمود و گفت: حفظ ارزش های اسلامی در سایه امنیت محقق می شود.

"حجت الاسلام سیف ا... دهقانی" با تأکید بر رعایت قوانین و مرزهای ثبات امنیت گفت: اگر قانون را دقیق اجرا کنیم شاهد ایجاد امنیت بیشتری در جامعه خواهیم بود.

ارائه چالش های امنیت اجتماعی شهرستان در جلسه آینده توسط اعضا، از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

ارسال نظرات