از فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا شهر چغادک بعنوان موفق ترین رده بسیج مستضعفین در دومین جشنواره مالک اشتر تجلیل و تقدیربعمل آورده شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۷۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جشنواره مالک اشتر بسیج، صبح امروز با حضور سردار نقدی فرمانده محترم سازمان بسیج مستضعفین، سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده و جمعی از نخبگان بسیجی و موفق ترین رده های بسیج سراسر کشور برگزار شد.

در این جشنواره که منتخبین  110 هزار رده حاضر در بسیج مستضعفین حضور داشتند که از پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا شهر چغادک در قسمت پایگاه محلات بعنوان موفق ترین رده بسیج مستضعفین تقدیر و تجلیل بعمل آورده شد.

شایان ذکراست، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا حیدر قایدی می باشد که با تمرکز بر بسیجیان تحصیل کرده و جوان که ارکان این پایگاه را تشکیل می دهند توانسته پایگاه تاسوعا را بعد از ده سال بعنوان پایگاه موفق و نمونه معرفی کند.

گفتنی است:پایگاه تاسوعا در ابتدا بعنوان گروه مقاومت شهید در گویی در سال 1362 در مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تشکیل شده، که فرماندهان از ابتدا می توان به ابوالفضل  حیدری،علیرضا میرزایی،رضا سلیمی،احمد مطهری،سید حسینی،رضا اوژن وحیدر قایدی اشاره کرد که درسال 1384 بعنوان نمونه کشوری و اسوه قبلا انتخاب شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها