فعال بسیجی اندیمشک در گفتگو با بسیج:

بسیجی فعال، رصدگر منافذ بیگانه محوری

بسیج معابر نفوذ را شناسایی کمک کند و از نیروهای خود در این راستا بهره ببرد تا هرچه سریعتر بتواند منبع و منفذ افکار آمریکایی را از بین ببرد و آمریکا را از خیالات واهی برجام و ... ناامید سازد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

 زهرا کایه خورده عضو فعال پایگاه محلات شهر اندیمشک استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از جمله برنامه های پایگاه عبارت است از:برگزاری همایش های متفاوت و متناسب با موضوعات روز،سرزدن به خانواده هایی که بیماریا معلولی ذدارند،تکریم و بازدید از خانواده های شهدا، راه اندازی صندوق قرض الحسنه، برگزاری همایش عفاف و حجاب، همایش 3ساله حسینی،برگزاری اردو، اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی با احیا صنایع کوچک کیف سازی،بافندگی، کفش دوزی که با هزینه کم می توانند درآمدی را در بازارچه های محلی کسب نمایند.

وی گفت: دولت اقتصاد مقاومتی را اجرایی نمی کند نشان دهنده این است که محرومین را در نظر ندارد و اگر فرمایشات رهبری را بند به بنداجرا کند، نارسایی و نارضایتی ساختار اقتصادی کم خواهد شد.

کایه خورده در خاتمه اشاره کرد: بسیج معابر نفوذ را شناسایی کمک کند و از نیروهای خود در این راستا بهره ببرد تا هرچه سریعتر بتواند منبع و منفذ افکار آمریکایی را از بین ببرد و آمریکا را از خیالات واهی برجام و ... ناامید سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار