رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر گفت :بسیج در هر برهه‌ای و در هر زمان وظیفه بصیرت‌افزایی بر عهده دارد و با این وظیفه خود به همراه اقشار مختلف در هر مناسبتی به صورت پرشور وارد صحنه می‌‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۴۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر با بیان و تشریح چگونگی تأسیس بسیج اظهار کرد: این شجره طیبه در سال 58 با فرمان تاریخی حضرت امام راحل به وجود آمد و تاکنون با صلابت به وظایف خود عمل می‌کند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تشکیل بسیج با بصیرت والای امام راحل شکل گرفت که بیانگر ژرف‌اندیشی آن بزرگ معمار انقلاب بود.

حسینی‌صدر در ادامه اظهارات خود از بسیج به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: بسیج متعلق به هیچ حزب و گروه و تشکیلاتی نیست بلکه مربوط به همه مردم ایران اسلامی است.

وی تبیین کرد: بسیج در هر برهه‌ای و در هر زمان وظیفه بصیرت‌افزایی بر عهده دارد و با این وظیفه خود به همراه اقشار مختلف در هر مناسبتی به صورت پرشور وارد صحنه می‌‌شود.

این مسئول؛ تشکیل حکومت جهانی را تنها با تکیه بر توان بسیج مردمی قابل دستیابی دانست و گفت: این نیروی مخلص و فداکار تاکنون به همه وظایف خود در طول دوران انقلاب عمل کرده است.

حسینی‌صدر تصریح کرد: اندیشه و روحیه بسیجی موجب شد تا ایران اسلامی بتواند در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادگی کند.

ارسال نظرات