به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در لنده + تصاویر

به مناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در لنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۳۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی با حضور مردم و مسولان از جلوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان تا محل احداث دانشگاه پیام‌نور در ورودی روستای مال ملا برگزار شد.

سرگرد پاسدار علی محمدی فرمانده سپاه ناحیه لنده در این همایش با تبریک هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان گوهربار خود پیرامون کتاب و اهمیت آن در توسعه و پیشرفت فرد و جامعه تأکید داشته‌اند.

وی افزود: این سرمایه ارزشمند باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز مورد استفاده قرار گیرد و ارزش‌های ملی و مذهبی را با آن نشر و گسترش داد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی در جامعه فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمودند.

محمدی افزود: بسیج بهترین نگهبان و محافظ اصول و ارزش‌های انقلاب و اسلام بوده که متعلق به یک دوران خاص نیست بلکه در همه ادوار و شرایط زمانی و مکانی می‌تواند حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج با تکیه بر نیروی ایمان به خدا و ولایتمداری ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی توانسته در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه بسیج محدود به یک زمان و شرایط خاص نیست گفت: بسیج یک کتاب نانوشته بوده که در هر شرایط و زمانی آمادگی مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارد.

محمدی افزود: ما آمادگی لازم برای دفاع از حریم ولایت و کشور و ناموس و وطن را داریم و تا پای جای از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

وی یادآور شد: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... باعث شده که در همه امور بتوانیم رشد چشمگیری داشته و پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

ارسال نظرات