از مربیان صالحین بسیجی مشهدی در گفتگو با بسیج:
موضع سیاسی بازی جدیدی است تا در این دور هم نشینی افکار را از انحرافات موجود فرهنگی، اقتصادی به حاشیه برانند و خود سکان داری را در این بحبوحه بدست آورند، بسیجیان این گفته امام خمینی (ره) را از یاد نبرده اند که بسیجی سیاسی است ولی سیاست زده نمی شود، پس مشت ها را باز خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۲۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

منصوره رحیمی مربی صالحین پایگاه بسیج مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از جمله برنامه های انجام شده پایگاه به طرح مطالعاتی شهید مطهری، اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی با رونق دهی و احیا هنرهای بانوان که کمرنگ شده بود، مخاطب شناسی و ارائه خدمات متناسب.

وی گفت: دولت به این باور رسیده است که نمی تواند به نیروی مردمی بسیج و سپاه تکیه نزند، عملکرد این بخش مردمی بدون پوشش های خبری هم واضح است دولت می داند این تفکر بسیجی تزریقی نیست و ثباتی است که هر جا ورود یابد متحول می سازد، لذا قدری برخی مسوولین تشویش این را دارند تا مبادا با واگذاری و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی توسط بسیج و سپاه برخی مواضع منفعتی خود را از دست دهند.

رحیمی اشاره کرد: اقتصاد مقاومتی نه تنها اجرایی نشده است که گفتمان سازی آن چندین سال است به طول انجامیده،آنها به گفتمان بسنده اند و از عمل سازی سالهایی مضاعف فاصله دارند.

ارسال نظرات