خبرهای داغ:
سردار خرّم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:

دشمن در مبارزه با فرهنگ جهاد و شهادت ناتوان است

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي گفت: امروزه مكتب بسيجيان كه مكتب انقلاب است با به چالش كشيدن دشمنان خواب راحت را از استكبار جهاني گرفته است.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي ايران، امام خميني (ره) اظهار داشت: هفته بسیج، هفته تجدید میثاق با امام، مقام معظم رهبری و شهدا است و ما در اين ايام بار ديگر با ولي امر زمان امام خامنه اي عهد و پيمان مجدد مي بنديم و اعلام مي كنيم ما مردم ايران و بسيجيان انقلاب آماده ايم تا نه تنها در ايران بلكه در كل جهان اسلام در راستاي اسلام و آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي ايران در ميادين حاضر شويم.

وي با بيان اينكه امام خميني(ره) شخصيتی عارف، مرجع، مدرس حوزه و دانشگاه و سياستمدار دوران بودند، گفت: ايشان براي خدمتگذاري به مردم و برای حفظ كيان انقلاب اسلامي و دفاع از ارزش هاي اسلام و آرمان هاي بلند انقلاب نهال مقدس بسيج را بنيان نهادند.

سردار خرم اظهار كرد: امروزه مكتب بسيجيان كه مكتب انقلاب است با به چالش كشيدن دشمنان خواب راحت را از استكبار جهاني گرفته است.

وي تصريح كرد: استكباري كه تا قبل از انقلاب و در بعضي از كشورهاي اسلامي به حضور خود در آن مناطق حق توحش مي گرفت.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با بيان اينكه امروزه فرزندان امام راحل در جهان اسلام مستشاري مي كنند افزود: اين جوانان انقلابي سعي دارند تا جهان اسلام را با فرهنگ، پيام رفعت و مهرباني ، ايستادگي و پايداري انقلاب آشنا كنند.

سردار خرم بيان كرد: احياي اسلام ناب محمدي در دنيا در حال پياده سازي است و دشمنان نيز در تلاش هستند تا با راه اندازي سه جريان اسلام آمريكايي، اسلام وهابي و اسلام افراطي شيعه لندني با انقلاب اسلامي مقابله كنند.

وي گفت: اين روزها دشمنان سعي مي كنند تا در جهان القا كنند كه باورها و ارزش هاي اسلامي نتيجه اي ندارد و پيشرفت با فرهنگ انقلابي امكان پذير نيست و با فرهنگ غربي مي توان به قله هاي پيشرفت رسيد در حالي كه فرهنگ غربي در برابر فرهنگ ما منسوخ است.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي روشنگري، آگاهي و اعتقاد به مباني فرهنگي و ديني را از راه هاي جلوگيري اباحي گري و لاابالي گري در اذهان و بخصوص در بين جوانان دانست و افزود: مهمترين رسالت براي شناساندن توطئه هاي دشمنان خود دشمن شناسي است و اين موصوع از نان شب واجب تر است كه هر فرد با مباني ديني و دشمن شناسي براي مقابله با استكبار جهاني برخيزد.

سردار خرم با اشاره به هشدار هاي مقام معظم رهبري در مورد نفوذ دشمنان اظهار كرد: يكي از منفذهاي نفوذ اين است كه ما نسبت به انقلاب و فرهنگ خود بيگانه باشيم.

وي با يادآوري اينكه مردم ايران اسلامي براي حفظ انقلاب و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بهاي سنگيني متحمل شده اند خاطر نشان كرد: تفكر بسيجي بايستي در جامعه افزايش يابد.

سردار خرم يكي از رويكردهاي اساسي بسيج را موضوع تربيتي با حلقه هاي صالحين عنوان كرد و گفت: بسيج يك نيروي فداكار و آماده، سياسي اما نه سياست زده در ميادين جهاني است .

وي گفت: اين نيرو عظيم مردمي بايد تولي به ولايت و اسلام و تبري از دشمنان را سرلوحه امور خود قرار دهد.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي با اشاره به تحولات جهان نيز اظهار كرد: امروزه اتفاقاتي كه در دنيا مي افتد به فضل الهي ميمون و مبارك است.

سردار خرم با اشاره به فرارسيدن ايام اربعين حسيني نيز افزود: يكي از پيام هاي اربعين پيام حب الله و ائمه اطهار است.

وي گفت: با وجود اينكه دشمنان سعي دارند روحيه انقلابي مردم را تضعيف كنند اما همانگونه كه شاهد هستيم امروزه آرزوي امام و آرمان هاي انقلاب با رهبري مقام معظم رهبري در عملياتي شده است و تفكر بسيجي آماده دفاع در تمامي عرصه ها است.

وي بزرگترين سرمايه نيروهاي مسلح را نيروهاي بسيجي دانست و گفت: در حال حاضر بيش از 20 ميليون بسيجي در كشور در تمامي زمينه هاي آمادگي خود را اعلام كرده اند.

سردار خرّم در پايان با ارائه گزارشي از فعاليت هاي بسيجيان استان اظهار كرد: در استان آذربايجان غربي سپاه پاسداران، قرارگاه حمزه و بسيجيان استان در عرصه محروميت زدايي يك هزارو 300 پرو‍ه كوچك و بزرگ را به سرانجام رسانده اند.

وي گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتي نيز با قرار دادن بيش از سي ميليارد وام براي راه اندازي پرژه ها براي بيش از 10 هزار نفر اشتغال ايجاد نموده اند.

فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربی احداث سد سيلوه در پيرانشهر و ساخت سد سردشت و نیز تونل کانی سیب در زمینه طرح های احیای دریاچه ارومیه را نيز از ديگر اقدامات در حال انجام بسيجيان استان عنوان كرد.

ارسال نظرات