فرمانده سپاه سلماس تفکر و فرهنگ بسیج را در حال گسترش و بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی دانست.
کد خبر: ۸۵۹۷۳۱۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی در دیدار پاسداران و مسئولین رده های مختلف بسیج شهرستان سلماس با امام جمعه این شهرستان به مناسبت اولین روز از هفته گرامیداشت بسیج اظهار کرد: بسیج ریشه اسلامی دارد و واژه بسیج در حال همه گیر شدن در تمام کشورهای مسلمان می باشد.

وی افزود: هرکسی که در جایی از کشورمان برای اعتلای نظام اسلامی در حالی تلاش می باشد حتما از تفکر بسیجی الهام می گیرد و فرهنگ بسیج را در درون خود پرورش می دهد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیجی مجاهد است اما افراطی نیست و بدون هیچ چشمداشتی در حال فعالیت می باشد که به نظام اسلامی و مردم کمک نماید.

سرهنگ مدنی خدمات و برکات بسیج را حاصل از تفکر عمیق و بلند حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل این نیروی الهی دانست و عنوان کرد: بسیجیان برای دوستان اسلام و انقلاب شورآفرین هستند و دشمنان انقلاب را همیشه مایه بیم و ناامیدی می باشند.

وی بیان کرد: دشمنان از بسیج و تفکر آن همیشه در بیم و هراس بوده اند، که این نکته خود از عوامل پیروزی و استقامت هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده سپاه سلماس صدور فرهنگ بسیجی را حتی تا مرزهای آمریکا و کشورهای غربی دارای پیشرفت دانست و گفت: در برخی از کشورهایی که روزی حیاط خلوت غرب بشمار میرفتند امروز تفکر آزاد بسیج و فرهنگ متعالی بسیجی در حال گسترش و پیشروی است که حتی منجر به قیام علیه مستکبران در این مناطق می شود.

وی نشانه های این حرکت را در آتش کشیدن پرچمن آمریکا در نزدیکیهای مرزهای این کشور مشهود دانست.

وی شعار امسال هفته بسیج را "بسیج دست قدرت خدا" عنوان کرد و گفت: رده های بسیج در تمامی اقشار مختلف این نیروی بزرگ در سطح شهرستان سلماس در طول این هفته 175 برنامه در 58 سرفصل و متناسب با نامگذاری ایام این هفته برگزار خواهند شد.

سرهنگ مدنی حفظ اتحاد را از مهمترین اهداف نیروی مقاومت بسیج عنوان کرد و تصریح کرد: هرکس که بر علیه اتحاد کشور سخن بگوید مطمعنا انقلابی نیست.

ارسال نظرات