خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

از خانواده های معظم شهدای سردشت دیدار و سرکشی به عمل آمد

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج از خانواده های معظم شهدای شهرستان سردشت دیدار و سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۷۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت اظهار داشت: حضور در جمع خانواده شهدا ء و رسیدگی به امورات این عزیزان افتخار و وظیفه خطیر همگانی است که می بایست در آن نه تنها کوتاهی ننمود بلکه بایستی تکریم شهداء و خانواده آنان سرلوحه و سرمشقی برای تمانی نسل ها در تمام عرصه های زندگی باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری " حراست از آرمانها و یاد شهداء کمتر از خود شهادت نیست " افزودند زنده نگه داشتن یاد شهدا و دیدار با شما بزرگواران که نمونه واقعی فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه هستید از وظایف اصلی ماست برای اینکه اگر نبودند جوانانی که جان و مال خود را در راه حفظ میهن ، استقلال و شرف ملی به اسلام و ولایت هدیه دهند بی شک امروز ملت ایران نمی توانست در مقابل هجمه های دشمنان خارجی و معاندین داخلی مقاومت نماید و انواع تحریم ها و فشار های اقتصادی و ... را که توطئه های دشمنا ن داخلی و خارجی است خنثی نماید.

وی در ادامه ضمن طلب رحمت و فیض الهی برای ارواح طیبه شهداء، از صبر، بصیرت و روحیه بالای والدین معظم شهداء تقدیر و با اهداء لوح و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل و قدردانی نمودند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار