فرمانده سپاه شهرستان سردشت در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان برنامه های هفته بسیج را در این شهرستان تشریح کرده و ترازوی بسیج را حرکت در مسیر رهبری عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۶۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ حبیبی معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در این نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام و روح پرفتوح امام راحل (ره)، گفت: هفته بسیج نشانگر عزم راسخ ملت ماست که توانسته اند با تلاشهای خالصانه خود آرمانهای انقلاب اسلامی ایران را در اقصی نقاط جهان منتشر نمایند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: فرهنگ بسیج اکنون بانفوذترین فرهنگ در بین کشورهای منطقه است و کلمه بسیج چنان قداستی در بین مردم پیدا کرده است کمتر کلماتی در دنیا به ایندازه ارزش پیدا کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت خاطرنشان کرد: دیدار بسیجیان و کارکنان سپاه با امام جمعه شهرستان، شرکت منسجم بسیجیان در مراسم نماز جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره های شهداء در مناطق و روستای مرزی، برگزاری نشست های روشنگری در روز 30 آذر با عنوان استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ دشمن، تجمع بزرگ بسیجیان در سالن 2000 نفری شهرستان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با سراسر کشور ، افتتاح طرح های بسیج سازندگی در زمینه ساخت خانه های ایتام، برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی، اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان در نقاط محروم و دورافتاده، برگزاری پیاده روی گردان های بسیج در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی در زمینه های شنا و دو وم یدانی ویژه مسئولین ادارات و ... از جمله این برنامه ها خواهند بود .

ارسال نظرات