خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اثرگذاری بسیج سبب بیداری اسلامی شد، گفت: وقتی گوشه‌ای از تفکر بسیج در کشورهای درگیر با استکبار ورود پیدا می‌کند ورق بر می‌گردد و همه چیز به نفع جریان مقاومت تغییر می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۴۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن برزگر امروز در دیدار بسیجیان با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج در تمام سختی‌های انقلاب ایفای نقش داشته و اکنون نیز به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اثرگذاری بسیج سبب بیداری اسلامی شد، عنوان کرد: وقتی گوشه‌ای از تفکر بسیج در کشورهای درگیر با استکبار ورود پیدا می‌کند ورق بر می‌گردد و همه چیز به نفع جریان مقاومت تغییر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه امروز استکبار چاره‌ای جز مذاکره با ایران نداشته است، گفت: امروز بیش از 2 هزار گردان آماده در کشور داریم که دشمنان جرأت ندارند گوشه چشمی به کشور ما داشته باشند.

وی با اشاره به تأسیس صندوق‌های قرض‌الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج گفت: این صندوق‌ها با 39 سهمیه در سطح پایگاه‌های مقاومت همدان با سود 4 درصد و با هدف کمک به افراد اجرا می‌شود که در ابتدای این طرح اعضای پایگاه و خیران باید حداقل مبلغ 10 میلیون تومان را جمع‌آوری کنند تا بنیاد تعاون بسیج و بانک مهر اقتصاد نیز در این راستا اعتباری را تخصیص دهد.

برزگر با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان همدان در روز 5 آذرماه اظهار داشت: بسیجیان همدان حضور حماسی و نمایش قدرت بسیج را در این اجتماع که در سالن ابن سینا همدان انجام می‌شود، به منصه ظهور برسانند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج بزرگترین قدرت نظامی کشور است، افزود: هیچ کشوری این نیروی عظیم را در خود ندارد، ضمن اینکه این نیروی عظیم سازماندهی شده و 17 مسئولیت در پایگاه‌ها برای آن تدوین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: بسیج در عین گستردگی برنامه‌های خوبی را در نظر دارد که برخی به اشتباه تصور می‌کنند در بسیج بی‌نظمی هست ولی اگر این مسئولیت‌ها به خوبی به انجام برسد برکات و اثرات خوبی را در پی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات