بهره‎برداری از 200 پروژه محرومیت زدایی و سازندگی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در هفته بسیج امسال، بیش از 200 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم استان به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۲۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و پرسنل سپاه و بسیج استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار کرد: بر اساس دستور صریح فرماندهی معظم کل قوا، سپاه و بسیج درصدد کمک و خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند.

وی اظهار کرد: در هفته بسیج امسال، بیش از 200 پروژه محرومیت زدایی در روستاهای محروم کردستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در بحث اقتصاد مقاومتی و پیشبرد این امر مهم، کردستان جزو استانهای برتر کشور است.

رجبی تصریح کرد: در امر اشتغالزایی نیز سپاه و بسیج دوشادوش دولت کارهای خوبی را در استان انجام داده است.

وی با اشاره به امنیت پایدار مردمی در کردستان، گفت: امنیت خوبی به واسطه حضور پر رنگ مردم و بسیجیان در کُردستان وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: برخی از این برنامه‌ها همچون شرکت در فرماندهان و بسیجیان در نماز جمعه و حضور اقشار بسیج به‌ویژه حلقه‌های صالحین در مصلاهای نماز جمعه طی چند روز گذشته برگزار شده و مابقی برنامه‌‌ها نیز براساس زمانبندی تعریف شده، اجرا می‌شود.

وی از برگزاری 2 هزار و 500 نشست بصیرتی و فرهنگی با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید در استان خبر داد و گفت: برگزاری یادواره شهدای بسیج فرهنگیان، مراسم ویژه بسیج طلاب و روحانیون، افتتاح بیمارستان تک‌تخصصی چشم در قروه، اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور در استان، بزرگداشت سا‌لروز بسیج دانشجویی با حضور جمعی دانشجویان، برنامه‌های مختلف‌ورزی و فرهنگی و افتتاح 200 طرح سازندگی و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های شاخص استان در هفته بسیج است.


ارسال نظرات