نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با مسئولین سپاه و بسیج
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اولویت اول سپاه و بسیج استان باید تلاش در راستای اشتغالزایی، تربیت بسیجیان کار آفرین و توجه به مقوله فرهنگ باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۲۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با فرمانده سپاه و بسیج استان که به مناسبت هفته بسیج در سنندج برگزار شد؛ ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: امنیت و مبارزه بادشمن اساس و ظیفه بسیجیان است.

وی با بیان اینکه همیشه در صحنه بودن از ویژگی های بسیجیان است، گفت: بسیجیان در هر صحنه ای که نیاز هست به انجام وظیفه می پردازند.

وی بیان داشت: براساس اصل قرآنی مسلمانان با عزت زندگی می کنند و هیچ مسلمانی ذلت پذیر نیست و همواره عزیز و عزتمند است و هیچگاه زیز بار ذلت دیگران نمی رود شعار و فرهنگ عاشورایی همان هیهات من الذله و این نشان می دهد که مسلمانان ذلت پذیر نیستند.

حجت الاسلام شاهرودی در ادامه به صحنه های ورود بسیج در تمامی عرصه های پزشکی، اقتصادی، اشتغال، خدمت رسانی و محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: خدمت رسانی اگر بانگاه الهی و با خلوص نیت باشد همواره تاثیرگذار و مفید است.

وی افزود: ایجاد اشتغال بویژه مشاغل زود بازده موجب کاهش بیکاری و کمک به اقتصاد مقاومتی خواهد شد و سپاه و بسیج با ورد به این عرصه موفق عمل کرده اند و این تلاش و اقدامات باید بیشتر شود و بسیجیان کارآفرین بیشتری تربیت شود و تمام تلاش مسئولین استان نیز باید در همین راستا باشد.

اولویت اول سپاه و بسیج استان باید اشتغالزایی باشد

حجت الاسلام شاهرودی در ادامه گفت: اولویت اول سپاه و بسیج باید اشتغالزایی بویژه ایجاد مشاغل خرد و زودبازده در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در استان باشد.

وی افزود: اگر خواهان ورود به این عرصه هستیم باید علاوه بر ایجاد شغل بسیجیان کارآفرین تربیت شوند و این کار موجب تولید،اشتغالزایی، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه انسان ها با فکر و فرهنگ زنده اند و بزرگی ملت ها بستگی به اندیشه و تفکر آنان دارند به نقش فرهنگ در جوامع بشری اشاره کرد و گفت: امروزه همجه فرهنگی از طریق ابزارهای گوناگون صورت می پذیرد.

وی گفت: در شرایطی که دشمن رسما اعلام می کند به دنبال غلبه فرهنگ خود بر جوامع دیگر است، از تمام وسایل و امکانات برای غلبه فرهنگ شیطانی و حیوانی خود استفاده می کند، فرهنگی که عواقبی جز از هم پاشیدگی خانوده ترویج فساد و بی بند و باری ندارد زیرا اصل زندگی غربی بر اساس اقتصاد و اقتصاد غرب براساس سرمایه داری است و جز این انتظار نمی رود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه مقابله با همجه نرم و فرهنگی دشمن را از دیگر اولویت های بسیج عنوان کرد و افزود: تشکیل حلقه های صالحین کار ارزشمندی است که ترفندهای دشمن و راه های مقابله با آن بیان می شود و در جهت بصیرت افزایی و روشنگری افراد جامعه عمل می کند.


ارسال نظرات