فرمانده سپاه خارگ:

بسیج قائل به شخص نیست

فرمانده سپاه خارگ گفت: بسیج قائل به شخص نیست و همیشه حرمت جایگاه ها را نگه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از جزیره خارگ، سرگرد عبدالکریم دانش آموزصبح امروز در دیدار با امام جمعه خارگ، گفت: این نهاد انقلابی، با برخورداری از تشکیلاتی پویا در حل مشکلات گوناگون کشور اعم از مقابله با اشرار و منافقین، جنگ تحمیلی، سازندگی و زمینه های علمی و فرهنگی، حضوری پرفایده داشته است .

دانش آموز اظهار داشت: نیروهای بسیج مردمی در جنگ تحمیلی دوشادوش قوای مسلح جنگیدند، در زمینه های علمی و در حیطه تولید و اقتصاد هم تراز با این نهادها ، سنگ تمام گذاشتند که حاصل و ثمره همه این مجاهدت ها، برخورداری از کشوری امن و آرام جهت زندگی است .

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب، بسیج همواره در کنار روحانیت قرار داشته و در خارگ نیز مردم با روحیه بسیجی و کار جهادی در کنار نظامیان و کارکنان نفت، در مهار آتش سوزی تاسیسات نفتی ایثارگرانه فعالیت نمودند و نگذاشتند کمبودی احساس شود .

فرمانده سپاه ثارا... خارگ با تصریح به این که خدمت در این جزیره در هر لباس و نهادی، نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است اظهار داشت: بسیج قائل به شخص نیست و همیشه حرمت جایگاه ها را نگه خواهد داشت و ما بسیجی ها همچون گذشته با وحدت کلمه در این جزیره در کنار مردم به منظور اعتلای آرمان های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد .

در ادامه حجت الاسلام مرادی امام جمعه موقت خارگ حضور گسترده مردم از کارگر و مهندس، بازاری و نظامی تا روحانی و اساتید و اطباء در نهاد مقدس بسیج را نماد وحدت و همدلی دانست و یادآور شد: بسیج مربوط به یک قشر یا نهاد خاص نیست، بسیج یک فرهنگ و اندیشه است که منطق دارد و علم را با عمل همراه نموده است و بر همین مبنا نخبگان زیادی را در خود جای داده است .

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر این که رهبر فرزانه انقلاب دو محور فکری بسیج را مسئولیت پذیری و بصیرت بر شمرده اند، احساس مسئولیت به همراه بصیرت را رمزموفقیت بسیج در حل مشکلات جامعه دانست .

وی بیان داشت: توصیه رهبری به بسیجی ها دعوت به اخلاق، صداقت، پاکدامنی و بردباری و مراقبت در برابر وسوسه های گوناگون اعم از پول، شهوت، مقام و سیاست می باشد که سهل انگاری در این مهم، منجر به سایش ایمانی و اعتقادی خواهد شد .

وی در پایان از تدارک برنامه های متنوع به منظور اجرا طی هفته بسیج در خارگ تقدیر نمود .

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار