فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الاتبیاء شهرستان عسلویه دردیداربا خانواده شهید و ایثارگر گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است.
کد خبر: ۸۵۹۷۱۳۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه،امروز صبح سرهنگ محمود شریفی دردیداربا خانواده ایثارگر و شهیدحیدر نوری صفت از روستای بیدخون شهرستان عسلویه ، گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

شریفی در این دیدار از روحیه والای ایثارگران شهرستان عسلویه در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

وی در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع‌مقدس و هفته بسیج گفت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در این دیدار برادرایثارگر بسیجی، حیدر نوری صفت به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های دوست شهید خود قنبر قنبری پرداخت.

در این دیدار سرهنگ شریفی از مقام صبر و ایثار و ایستادگی این خانواده‌ بر آرمان‌های شهدا تجلیل کرد
ارسال نظرات