خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: سپاه و بسیج بازوان پر قدرت این نظام هستند و در همه زمینه ها حضوری فعال دارند.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۹۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش بسیج، سرهنگ محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نشست بصیرتی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: پنجم آذرماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان است که این نهاد مقدس از معجزات انقلاب اسلامی و پربرکت‌ترین یادگار امام راحل(ره) است.

وی خاطر نشان کرد: نقش آفرینی این نیروی مخلص، مردمی و عاشق مردم، اسلام و خدمت، در همه عرصه‌ها حقیقتی غرور آفرین برای ملت مسلمان ایران است.

والدی یادآور شد: سپاه و بسیج بازوان پر قدرت این نظام هستند و در همه زمینه ها حضوری فعال دارند و هر کجا که بسیج وارد شود قطعا نتیجه خوبی گرفته است و در واقع بسیج، یادگار بی نظیر معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) است.

این مسئول ورود بسیج در تمامی عرصه های سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی را موثر خواند و تأکید کرد: در شرایط کنونی مبارزه با نفوذ دشمن، مبارزه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی و کمک به دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله وظایف شاخص بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام است، بیان کرد:  از زمان پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مخصوصاً بسیجیان همیشه در صحنه بوده اند و همه نقشه های دشمن را نقش برآب کردند و دشمن هر لحظه درصدد ضربه زدن به کشور است.

وی با اشاره با عرصه های مقابله با دشمنان عنوان کرد: نخستین میدان عرصه، مقابله با نفوذ شیطان بزرگ آمریکا است.

والدی در خاتمه اظهار داشت: ملت و رهبر ما با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه آمریکا را از خاک وطن کندند، آنها کوشیدند با کودتا، جنگ و فتنه بازگردند اما موفق نشدند، امروز نیز حربه آمریکا نفوذ است، هرچند که چهره پلید این دولت مستکبر نیازی به معرفی ندارد و امروز فریاد مرگ بر آمریکا از جای‌جای جهان شنیده می‌شود.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها