خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین:

60 درصد از هنرمندان استان قزوین عضو بسیج هستند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: 60 درصد از هنر مندان این استان عضو بسیج هستند و در ادامه به واسطه بانک اطلاعاتی قوی که دارا هستیم با 95 درصد از هنرمندان کل استان از راه های ارتباطی مختلف ارتباط داریم.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۹۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

محمد امیری مقدم مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد: بسیج هنرمندان در سال 1386 شکل گرفته است و پر کردن خلاء هنر ارزشی و شناساندن ارزش های انقلاب به واسته هنر را در کنار وزارت ا رشاد اسلامی و حوزه هنری وظیفه خود می داند.

وی ادامه داد: لازم است که به وسیله هنر ارزش های انقلاب اشاعه یابد و برای رساندن پیام اسلام به دنیا و نیز تبلیغ آن از هنر میتوان بهره برد چرا که هنر زبان همگانی است و کل دنیا می توانند آن را درک کنند.

امیری مقدم با بیان این نکته که بسیج هنرمندان با 11 انجمن فعالیت خود را ادامه می دهد توضیح داد: با تشکیل 11 انجمن مختلف و تخصصی هنری از جمله در زمینه شعر، داستان نویسی، فیلم، موسیقی و... تلاش می کنیم تا بتوانیم به دو هدف ارتقاء تخصص هنرمندان با برگزاری کلاس های آموزشی و حضور هنرمندان حرفه ای و هنرمند در عرصه بسیج تا تشکیل شورا و ایجاد مسئولیت های متعدد برسیم.

این مسئول در ادامه  تشریح کرد: در برنامه های سازمان بسیج هنرمندان گنجاندن اخلاقیات در کارگاه‌های اموزشی نقش ویژه ای دارد و از دیدگاه بسیج هنرمندان دو موضوع هنرمند شدن بسیجیان و بسیجی شدن هنرمندان ارزش و جایگاه مخصوص به خود را دارا می باشد.

امیری مقدم متذکر شد: ما در استان قزوین می توانیم با سربلندی اعلام کنیم که 60 درصد از هنر مندان این استان عضو بسیج هستند و در ادامه به واسطه بانک اطلاعاتی قوی که دارا هستیم با 95 درصد از هنرمندان کل استان از راه های ارتباطی مختلف به خصوص در شبکه های مجازی، فضای اینترنتی و پیامکی در ارتباط هستیم.

وی تصریح کرد: بسیج هرمندان طی سال برنامه های متعددی چون برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج، جشنواره شعر و جشنواره موسیقی ویژه دهه فجر را در دستور کار خود دارد که این نمونه ها تنها بخشی از فعالیت ها را شامل می شوند.

این مسئول با بیان این مسئله که برنامه های مختلفی طی هفته بسیج در دستور کار بسیج هنرمندان قرار دارد عنوان کرد: از ویژه برنامه های ما برگزاری تئاتر آیینی خورشید کاروان است که از 28 آبان ماه به مدت 5 شب راس ساعت 18 در کانون ورزشی فرهنگی شهرداری قزوین برگزار میگردد.

وی ادامه داد: دیگر برنامه ها دیدار با خانواده های شهدای هنرمند، برگزاری کارگاه و نمایشگاه خوشنویسی، فراخوان جشنواره سرود های حماسی انقلابی بسیج را شامل می شود. 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها