اجتماع عظیم میقات صالحین بسیجیان شهرستان ساری با حضور 220 حلقه صالحین در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۸۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اجتماع عظیم میقات صالحین بسیجیان شهرستان ساری در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان ساری برگزار شد.

حلقه‌های صالحین بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ساری با حضور در این اجتماع به برپایی کلاس‌های تربیتی، عقیدتی، سیاسی و... پرداختند و آمادگی خود را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به رخ استکبار جهانیان کشاندند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری اظهار کرد: اجتماع عظیم میقات صالحین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان ساری با حضور 220 حلقه صالحین در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

علی خادم با بیان اینکه این اجتماع نمونه‌ای از عملکردهای مجموعه حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج است، افزود: حفظ انسجام بسیجیان و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا از دیگر اهداف این اجتماع است.

وی با بیان اینکه این اجتماع در راستای هفته بسیج برپا شد، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این اجتماع افسران جنگ نرم برای مقابله با تحدیدهای فرهنگی دشمن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری با بیان اینکه امروز تهاجم فرهنگی بنیان خانواده‌ها و آینده جوانان را تحدید می‌کند، گفت: جلوگیری و مقابله با تحدید فرهنگی دشمن از اهداف برپایی کلاس‌های حلقه صالحین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها