خبرهای داغ:
امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند و غافل از اینکه انقلاب اسلامی حکومتی است آمیخته با آموزه‌های عاشورایی و بسیج مردم که در تاریخ 36 ساله خود مقاطع حساس و ماندگاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۷۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسيج يكي از برجسته ترين مسائلي است كه حكمت امام بزرگوار در آن، آشكار شد.

بي ترديد بسيج مانند هر حركت خردمندانه ملت ايران كه براسلام و مباني منطقه استوار باشد، براي ملتهاي ديگر يك الگو و سرمشق خواهد بود و تبليغات خصمانه استكبار نمي تواند مانع از الگوپذيري ملتها از انقلاب اسلامي شود.

"بسيج و فرهنگ بسيجي در نگاه مقام معظم رهبري"

30 آبان ماه دومین روز ازهفته بسیج با شعار "بسیج، بصیرت و استکبار ستیزی" آغاز می شود.

استکبار از دیدگاه فرهنگ سیاسی اسلام، وجود نوعی سلطه گری، سلطه جویی، استعمار و بهره کشی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توسط افرادی زورگو و نفع طلب نسبت به آحاد مردم محروم می باشد.

اما امروز استکبار جهانی تمام همت خود را به کار گرفته است تا به هر طریق ممکن از پیشرفت ملت ایران جلوگیری کند و غافل از اینکه انقلاب اسلامی حکومتی است آمیخته با آموزه‌های عاشورایی و بسیج مردم که در تاریخ 36 ساله خود مقاطع حساس و ماندگاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

در این روز برنامه های متعددی در سطح تمام حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان برگزار می شود که ازجمله آنها برگزاری صبحگاه مشترک بسیج ادرات استان با حضور سردار شفائی جانشین سپاه انصار الرضا(ع) و بسیجیان ادارات در ادراه کل جهاد کشاورزی بیرجند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها