خبرهای داغ:
روزگار سیاه تولید در دوران پساتحریم:

شرکت ستبرگرانول تاکستان اعلام ورشکستگی کرد

شرکت ستبرگرانول بزرگترین تولید کننده مستقل گرانول بدنه کاشی در خاورمیانه و چهارمین تولید کننده فریت لعاب در ایران با اخراج کارگران به صورت هفتگی و ماهانه اعلام ورشکستگی کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۴۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، واحد تولیدی ستبر گرانول که تولید کاشی و سرامیک با ظرفیت تولید روزانه 720 و سالانه 250.000 تن گرانول بدنه کاشی و امکان تولید انواع گرانول کاشی کف، دیوار، پرسلان و گرانیت است با اخراج کارگران که سوابق بالایی دارند اعلام ورشکستگی کرده و کارگران به صورت هفتگی و ماهانه اخراج می کند.

یکی از کارگران این واحد تولیدی در گفتگو با خبرنگار بسیج تاکستان گفت: من با 22سال سابقه کار در این شرکت اخراج شده ام، مدیر شرکت اعلام کرده ورشکست شده ام و کارگران را ماهانه و هفتگی نفر به نفر اخراج می کند.

مجتمع ستبر گرانول واقع در شهرستان تاکستان در زمینی به مساحت 24 هکتار بنا شده و از سال 1381 شروع به فعالیت نموده است. این مجتمع بزرگترین تولید کننده مستقل گرانول بدنه کاشی در خاورمیانه و چهارمین تولید کننده فریت لعاب در ایران می باشد، که با بکارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات اروپایی، توانایی طراحی فرمولاسیون و تولید انبوه انواع گرانول و فریت تولید می کرد.

واحد تولید فریت با ظرفیت تولید روزانه 50 و سالانه 18000 تن انواع فریت های ترانس، اپک و مات جهت استفاده در کاشی های کف و دیوار به صورت تک پخت و دوپخت.

این واحد تولیدی دارای تجهیزات کامل تست مواد اولیه و خاک های مصرفی صنایع کاشی شامل کوره رولر آزمایشگاهی 1200c ساخت کشور ایتالیا، آنالیزر شیمیایی کامل، دستگاه تست استحکام و … همراه با قابلیت انجام خدمات آزمایشگاهی به سایر واحدها و شرکت های تولیدی می باشد.

    این مجتمع تأمین کننده اصلی گرانول و فریت مصرفی گروه کارخانجات کاشی ایرانا و همچنین شرکتهای شرکت کاشی اصفهان –  کاشی خزر –  کاشی نگین اصفهان تامر کاشی یزدکاشی سهند اکباتان همدان –   کاشی اورست است متاسفانه این روزها دچار مشکلات مالی شده و اعلام ورشکستگی کرده است.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار