خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع):

دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تمام ناشدنی است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع) گفت: اینکه بعضی ها می گویند رفتار آمریکا عوض شده است اینگونه نیست و اگر زمانی دیدید که آمریکا کاری به کار ما نداشت بدانید ما عوض شدیم زیرا آمریکا عوض شدنی نیست.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۱۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین مقدادی امروز در کارگاه توجیهی شورای پایگاه های بسیج شهرستان زیرکوه با بیان اینکه طینت آمریکا شیطانی است، اظهارداشت: آمریکا شیطان بزرگ است و دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تمام ناشدنی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالرضا استان خاطرنشان کرد: اینکه بعضی ها می گویند رفتار آمریکا عوض شده است اینگونه نیست و اگر زمانی دیدید که آمریکا کاری به کار ما نداشت بدانید ما عوض شدیم زیرا آمریکا عوض شدنی نیست.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دچار تلاطم شده است، یادآورشد: در شرایط امروزی که داعش سر از اروپا در آورده است و همه دنیا دست به دامن ایران شده اند، ما به دنبال آمریکا می چرخیم که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

مقدادی آل سعود و کشورهای عربی را نوکران آمریکا در منطقه دانست و گفت: آل سعود بدون اجازه آمریکا حتی آب نمی خورد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان با اشاره به تاکید بعضی ها بر بی اهمیت بودن شعار مرگ بر آمریکا، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا اینقدر مهم و حیاتی است که رئیس جمهور آمریکا این موضوع را در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد مطرح می کند.

وی به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران اشاره کرد و افزود: دشمن از طرق مختلف به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی ایران است و بازگشایی سفارت انگلیس در ایران آغازی برای بازگشایی سفارت آمریکاست.

مقدادی با اشاره به انتخابات پیش رو، انتخابات امسال را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و تاکیدکرد: هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم انتخابات مجلس خبرگان بسیار سرنوشت ساز است و باید مراقب بود و دقت کرد تا افرادی که انتخاب می شوند افراد اصلح باشند.

گفتنی است، کارگاه توجیهی شورای پایگاههای بسیج شهرستان زیرکوه با هدف آشنایی با اصول کار و بصیرت افزایی با حضور بیش از 200 نفر از اعضای شوراهای پایگاه بسیج خواهر و برادرشهرستان زیرکوه به مدت 6 ساعت برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها