خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه:
نشست بصیرتی تربیتی که باحضور فرماندهان وشوراهای پایگاههای مقاومت دردبیرستان حجت مود برگزارشد
کد خبر: ۸۵۹۷۰۰۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ زارعی فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در نشست بصیرتی تربیتی که باحضور فرماندهان و شوراهای پایگاههای مقاومت در دبیرستان حجت مود برگزارشد،بابیان این مطلب گفت :بصیرت به عنوان قطب نما ونورافکن است مقام معظم رهبری فرمودند جوانان خود را با این 3 عنصر بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام آرایش نمایند.  
       
وی بصیرت را شرط موفقیت بیان نمود اماخاطرنشان کرد که کافی نمی باشددرکناربصیرت کارها وموارد دیگری هم لازم است ،بصیرت ملاک تشخیص عوام از خواص است لازمه انقلابی بودن و دینداری است ،نمی شود کارتهای بسیجی درجیب ما باشد اما زمانی که انقلاب دچار مشکل شد نظاره گر باشیم ما 200هزارشهید نداده ایم که امروز سر تعظیم درمقابل ایادی استکبارفرودآوریم، امروز آن کسی که میدان دار است شما بسیجیان می باشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه در ادامه به این مطلب اشاره داشت باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات می باشیم و یکی از انتخاباتی که رکن انقلاب است در امسال انجام خواهد شد لذا باید بابصیرت وشناخت ما کسانی وارد مجلس خبرگان رهبری شود که داستان سقیفه را رقم بزنند. شما فرمانده هان پایگاههای مقاومت واعضای حلقه های صالحین دراین زمینه باید محور باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها