فرمانده سپاه نیمروز:

/ نام بسیج یادآور بزرگترین مردان تاریخ است

فرمانده سپاه نیمروز گفت: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ است نهادی که به تعبیر حضرت امام تشکیل آن یقینا از الطاف خداوند تعالی بود.
کد خبر: ۸۵۹۷۰۰۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ محمدرضا نخعی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: بسیج مستضعفین یکی از اثرات انقلاب اسلامی است که به حکم آیه شریفه ۶۰ سوره انفال و با دستور عمار کبیر انقلاب در تاریخ ۵ آذر سال ۵۸ ایجاد شد.

وی افزود: نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ است نهادی که به تعبیر حضرت امام تشکیل آن یقینا از الطاف خداوند تعالی بود.

فرمانده سپاه نیمروز بیان کرد: حرکتی که ملت ما ۳۶ سال پیش شروع کرد امروز در دنیای اسلام در جاهای مختلف مشاهده می شود و این نشان می دهد که تفکر بسیج از جغرافیای ایران اسلامی فراتر رفته است.

سرهنگ نخعی تصریح کرد: امروز مولفه های قدرت تغییر کرده، ارتش قوی داشتن مولفه قدرت نیست –امروز اقتدار و دامنه نفوذ مولفه ی قدرت است.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز ما در دنیا می بینیم بسیج الگوی تمامی جوانان انقلابی در دنیاست خاطرنشان کرد: امروز صهیونیست ها آرزوهای بلند خود را ازدست داده اند چرا که شاخه ای از بسیج به نام حزب الله در لبنان، افسانه ای ترین ارتش دنیا در ۳۳ روز و یا  شاخه ای از بسیج به نام حماس در سرزمینهای اشغالی، همه عامل جهانی سازی نام ایران است.

سرهنگ محمدرضا نخعی ادامه داد: این روزها با تهدید تروریست ها شاهد تدابیر سخت امنیتی در اروپا و آمریکا هستیم تا درباره حوادث پاریس تکرار نشود.

تروریست هایی که دست پرورده خودشان بودند تا به مرزهای ایران اسلامی آسیب برسانند این روزها یقه خودشان را گرفته اند.

فرمانده سپاه نیمروز اذعان داشت: اما با وجود نزدیکی تروریست ها به مرزهای ایران اسلامی امنیت در تمامی مرزها برقرار است. در حال حاضر برای حل بحران سوریه، بحرانی که خودشان به وجود آورده اند از ایران اسلامی برای حل این بحران کمک می خواهند.

وی بیان کرد: البته مقام معظم رهبری از سالها پیش، پیش بینی کرده بودند این روزها را چرا که بر اساس آموزه های دینی هر کس ظلمی کند نهایت آن ظلم به خودش بر می گردد.

سرهنگ نخعی افزود: تنها راه نجات کشورهای اسلامی بازگشت به فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی بر همه عرصه هاست چرا که اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی حکم فرما باشد چشم طمع جهانخواران از آن دور خواهد شد.

ارسال نظرات