خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج یعنی همین پایگاه ها و حوزه ها، اولویت در همین پایگاه هاست، چراکه پایگاه های بسیج دژهای استوار انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حاضر در جشنواره مالک اشتر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشنواره مالک اشتر بسیج طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: از همه تلاش ها و زحمات بسیجیان تشکر می کنم؛ اینجا برای من یک کلاس درس بزرگ است، من شاگردم و شما معلم؛ اینجا فداکاری و خلاقیت را از شما یاد می گیرم.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج یعنی همین پایگاه ها و حوزه ها، اولویت در همین پایگاه هاست، چراکه پایگاه های بسیج دژهای استوار انقلاب اسلامی در برابر طوفان های تهاجم فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای است.

نقدی در تشریح نقش بسیج در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وقتی به دفاع مقدس نگاه می کنیم، متوجه می شویم که بسیج چه عظمتی را خلق کرد و چه کار بزرگی در برابر تهاجم اقتصادی دشمن انجام داد.

وی به مساله نفوذ اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون دوره بصیرت است، یعنی باید جلوی نفوذ دشمن را بگیریم، آمریکا می خواهد مردم باور کنند که اگر معیشت، اقتصاد و زندگی بهتر می خواهید باید با آمریکا سازش کنند و این یک دروغ بسیار بزرگ است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ما 50 سال با آمریکا دوست بودیم، اکثریت جامعه ما بیسواد بودند و نتوانستیم پیشرفت کنیم؛ روزی 6 میلیون بشکه نفت از ما می برند و در فقر و فلاکت بودیم، اما اکنون 30 سال است با آمریکا قهریم اما ماهواره به هوا می فرستیم، اتم کشف کردیم، موشک می سازیم، رادار می سازیم و بیش از 10 هزار استاد نخبه داریم.

نقدی گفت: در گذشته حتی پزشک از بنگلادش می‌آوردیم اما امروز از 50 کشور برای درمان به ایران می آیند.

وی با اشاره به لزوم اصلاح نگاه اقتصادی در کشور بیان داشت: اقتصاد و سرمایه، فرمول اقتصادی دارد نه فرمول سیاسی، مشکل ما اینست که فرمول اقتصادی صحیح نداریم و این طور نیست که ما به آمریکا باج بدهیم تا برای ما سرمایه بیاورد؛ هرکسی که سرمایه بیاورد دنبال سود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما ظرف 20 سال به ماهواره‌بر و فن‌آوری دست پیدا کردیم در صورتی که کشورهای غربی فن‌آوری های دست اول خود را در اختیار ما نمی‌گذارند تا ما از آنها عقب تر باشیم.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه و نقش بسیج در آگاهی بخشی عمومی تاکید کرد: پایگاه های بسجی باید به مردم بصیرت داده و مشکلات را حل کنند و کانون خدمت رسانی به مردم باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: جهاد سازندگی باید از همین محله های خود خدمت رسانی را شروع کند و اگر محله ای، پایگاه بسیج ندارد باید در آنجا پایگاه بسیج احداث شود.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها