خبرهای داغ:
در دیدار با بسیجیان شهرستان آبیک مطرح شد:
حجت الاسلام موسوی در دیدار با بسیجیان شهرستان آبیک بیان کرد: بسیج نماد مقاومت و استقامت در برابر مزدوران و مستکبران بوده و اکنون نیز می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۸۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، در اولین روز از هفته بسیج جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه امام صادق(ع) آبیک با امام جمعه نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک باعرض تبریک بزرگداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیج نماد مقاومت و استقامت در برابر مزدوران و مستکبران بوده و اکنون نیز می باشد.

امام جمعه شهر آبیک افزود: روحیه و تفکر بسیجی باید در اندیشه و عمل دولتمردان نیز رسوخ کند تا بتوانند با این روحیه در مقابل کشورهای خارجی ایستادگی کنند و در سیاست خارجی این تفکر را نهادینه کنند و در مقابل زیاده خواهی مستکبران موضع بگیرند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان آبیک تصریح نمود: یکی از ویژگی های بزرگ و مهم بسیج ،برآمده بودن از بطن مردم می باشد که این نکته را باید همه بدانند که بسیج از کسی دستور نمی گیرد مگر ولی امر مسلمین و اکنون نیز بسیج و روحیه بسیجی است که از حرم های اهل بیت در نقاط جهان دفاع می کند.

وی در خاتمه متذکر شد: جایگاه و منزلت بسیج را باید در کلام ولایت جستجو کرد که هم حضرت امام راحل و هم مقام معظم رهبری توصیف های مافوق تصور از این شجره طیبه کردند و مقام بسیج را به یک مقام کبریایی رسانیده اند و برما واجب است که از این به بعد بسیج را برجسته کنیم ودر راه رشد و تعالی این نهاد مقدس تمام همت خود را به کار بگیریم.

 

6001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها