فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شهر کاکی:
اسکندری قدرت نرم نظام اسلامی در منطقه را حاصل عمل به آرمانهای بسیج دانست و گفت: بسیج معامله برسر آرمان‌ها را نمی‌پذیرد و به کسانی که دلبسته و وابسته‌ی به غرب هستند هشدار می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۸۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، عبدالله اسکندری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) شهر کاکی به مناسبت  هفته بسیج،  در مصلی نماز جمعه کاکی هفته بسیج را هفته ی بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: گرامیداشت هفته‌ی بسیج، پاسداشت خوبی‌ها و فضائلی است که قوام و دوام انقلاب اسلامی در گرو همین فضیلت‌ها است. 

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در مقاطع مختلف انقلاب گفت: بقا، رشد و گسترش انقلاب اسلامی مرهون تفکر بسیج بوده و دشمنان برای تضعیف انقلاب نیز تلاش می‌کنند گفتمان بسیج را در کشور کمرنگ و ناکارآمد جلوه دهند. 

اسکندری  نقش و تفکر بسیج را در تحولات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی  کشور راه‌گشا دانست و  تصریح کرد : حضور بسیج در تحولات کشور از بدو تاسیس تاکنون، مایه‌ی عزت و سربلندی کشور بوده است. 

فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج) شهر کاکی  با اشاره به تلاش دشمن جهت نفوذ در کشور گفت: دشمن در تلاش است با نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی زمینه تغییر نظام را فراهم کند. 

 وی  خطر نفوذ فرهنگی را بسیار بیشتر از نفوذ اقتصادی دانست و اضافه کرد: غرب با نفوذ فرهنگی به دنبال اشاعه فرهنگ غرب و تغییر ذائقه‌ی مردم بوده و برای دستیابی به این مهم از کسانی کمک می‌گیرد که ستاینده ی  فرهنگ و ایده های امریکایی  در داخل باشند. 

 اسکندری با اشاره به کارکرد اقتصادی بسیج و نقش آن در اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج با حمایت از تولید داخل، تبیین مولفه‌های مردمی اقتصاد مقاومتی و مطالبه برخی دیگر از فاکتورهای آن از دولت، در نهادینه ساختن این رهنمود مقام معظم رهبری در کشور انجام وظیفه کرده است .

وی  قدرت نرم نظام اسلامی در منطقه را حاصل عمل به آرمان‌های بسیج دانست و گفت :بسیج معامله برسر آرمان‌ها را نمی‌پذیرد و به کسانی که دلبسته و وابسته‌ی به غرب هستند هشدار می‌دهد‌. 

اسکندری تصریح کرد: بخشی از توانمندی و نفوذ معنوی ما در منطقه به واسطه دوستان منطقه‌ای ما در محور مقاومت است و مبادا گشاده‌رویی توام با ذوق‌زدگی ما نسبت به غرب و امریکا، باعث تقلیل قدرت نرم ما در منطقه شود. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولیعصر (عج) شهر کاکی در پایان اضافه کرد: در حوادث تروریستی اخیر در ضایعه‌ی لبنان و پاریس شاهد یک دوگانگی در اظهار همدردی بودیم که از دید دوستداران انقلاب اسلامی پنهان نماند.

 

ارسال نظرات