به مناسبت هفته بسیج صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۹۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: به مناسبت هفته بسیج صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان مهریز با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مهریز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در این برنامه، گفت: هدف از تشکیل بسیج به دستور معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) حکومت مستضعفین و پشتیبانی ولایت فقیه بوده و در حد اعلا زمینه سازی ظهور امام زمان(عج).

سرهنگ زارع در ادامه به تشریح ادامه برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و از همکاری و همراهی  و حضور گسترده کلیه مردم ولایتمدار و مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان  در اجرای هرچه بهتر برنامه ها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

مهندس رستگار فرماندار محترم شهرستان مهریز در ادامه به اهداف بسیج و تشکیل آن تئسط امام(ره ) اشاره کرد و این هفته را گرامیداشت.

وی در ادامه گفت: بسیج یعنی اقتدار، بسیج یعنی حضور گسترده و همه جانبه مردم در صحنه های گوناگون اجتماعی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و محرومیت زدایی در جامعه و از همه مهمتر عرصه جهاد فرهنگی در سطح جامعه.

فرماندار مهریز در ادامه به این نکته اشاره کرد: این بسیج بود که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی مردم را به صحنه آورد و موجبات پیروزی ایران را در هشت سال دفاع مقدس به وجود آورد.

همچنین از تمامی مسئولین برای بسیج تمامی امکانات و توان همراه با برنامه ریزی مناسب و موثر جهت حضور بسیج در ریشه کن کردن فقر برپایه خودکفایی و استقرار اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: تمامی ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی باید از توان بسیج برای احقاق اقتصاد مقاومتی و خودکفایی عموم مردم استفاده کنند.

این برنامه با حضور مسئولین ادارات و نهاد های شهرستان به ویژه فرماندار مهریز، مسئولین ادرات آموزش و پرورش، شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات، کارکنان نیروی انتظامی و ارتش و تعدادی از کارکنان ادارات و اصناف و بازاریان و همچنین بعضی از بسیجیان حوزه های مقاومت و گردان ها برگزار شد.

 

ارسال نظرات