خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد:
فرمانده ناحیه سپاه بشرویه گفت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 37 کارگاه اقتصاد مقاومتی در زمینه پرورش زنبورعسل، ماهی، دام و تابلو فرش راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۹۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فرحبخش فرمانده ناحیه سپاه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از پرداخت 6میلیارد و 530 میلیون ریال تسهیلات در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهارداشت: با پرداخت این تسهیلات تعداد 37 کارگاه احداث و تعداد 35نفر به صورت مستقیم و23نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار شده اند.

فرمانده ناحیه سپاه بشرویه در خصوص اقتصاد اسلامی اظهار داشت : در اسلام اقتصاد یکی از مهم ترین مسائل زندگی بشری است واسلام نگرش خاصی به آن دارد وآن را یکی از ارکان حیات اجتماعی می داند.

فرحبخش در رابطه با نقش مناطق محروم وکم برخوردار را در اقتصاد بیان کرد: اگر پتانسیل های موجود دراین مناطق بویژه نیروی انسانی ونیاز مندی های آن شناسایی وبه درستی هدایت شود می تواند نقش بسزایی در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی عملکرد بسیج سازندگی در راستای اقتصاد مقاومتی را بسیار خوب دانست و برگزاری کارگاه های آموزشی و توجیهی اقتصاد مقاومتی، پرداختی تسهیلات واشتغال زایی، برگزاری نشست های هسته های فلاحین جهت افزایش آگاهی کشاورزان و افزایش راندمان تولید با استفاده از کشاورزان نمونه و مروجین را از دیگر برنامه های این نهاد بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها