مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

دشمنان با نفوذ می خواهند ماهیت ضد استکباری ایران را تغییر دهند

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: دشمنان با نفوذ و جنگ نرم می خواهند ماهیت ضد استکباری ایران را تغییر دهند.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
دشمنان با نفوذ می خواهند ماهیت ضد استکباری ایران را تغییر دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمدرضا زارعی تبار صبح امروز در اختتامیه همایش کتابخوانی با عنوان رزمایش علمی فرهنگی شهید مهدوی در بوشهر، گفت: امروز دشمنان علیه نظام اسلامی جبهه های جدیدی گشوده اند و از جنگ سخت جهت حملات خود را به جنگ نرم و نفوذ به ارکان سیاسی، اجتماعی، امنیتی و علمی تغییر جهت داده اند.

زارعی تبار با تاکید بر اینکه دشمنان با نفوذ و جنگ نرم می خواهند ماهیت ضد استکباری ایران را تغییر دهند، افزود: این موضوع وظیفه ما را به عنوان پاسداران و بسیجیان سنگین تر می کند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی های سپاه به معنویت و تلاش های فکری و علمی برمی گردد، تصریح کرد: در حال حاضر پاسداری از انقلاب به این مولفه ها نیازمند است.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه بوشهر با بیان اینکه سپاه امام صادق(ع) علی رغم داشتن ماموریت های زیاد در مباحث دانشی و پژوهشی در کشور پیشتاز است، خاطرنشان کرد: این مسابقه با هدف توسعه فرهنگ دانشی و کتاب خوانی در بین کارکنان و یادآوری و بازآموزی و انتقال تجربیات ماندگار دوران دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهید شاخص سال و بمناسبت هفته بسیج در سطح ستاد و کلیه نواحی برگزار شد که با استقبال 60 درصدی پاسداران در این مسابقه روبرو شده ایم و این نشان از علاقه همکاران به مباحث علمی و کتاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار