فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: باید با مطالعه در مقابله با فرمولهای دشمن حرف تازه داشته باشیم و در این خصوص تلاش مضاعف نماییم.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۷۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح الله جمیری صبح امروز در رزمایش علمی فرهنگی شهید مهدوی در بوشهر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: این حرکت علمی فرهنگی باید باعث شود تا ما توجه بیشتری نسبت به کتاب خوانی داشته باشیم.

جمیری با اشاراتی به اهمیت کتاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در کتاب من و کتاب، گفت: همانطور که امام(ره) و مقام معظم رهبری توجه خاص به این موضوع دارند ما نیز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید با مطالعه در مقابله با فرمولهای دشمن حرف تازه داشته باشیم و در این خصوص تلاش مضاعف نماییم، ادامه داد: با هجمه های سنگین دشمنان نمی شود بدون مطالعه و اطلاعات کافی اقدامات لازم داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی در سپاه در خصوص ثبت تجربیات گذشتگان شده، بیان کرد: ثبت تجربیات در سپاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با برشماری بحث پژوهش به دو بخش داخل سازمان و بیرون از سازمان، افزود: در این شرایط حساس نگوییم که وقت نداریم بلکه باید در این خصوص دقت لازم نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات