خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شهید باریک بین با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان قزوین نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۷۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ، صبح امروز با حضور مسئولین آموزش و پرورش و مدیران مدارس مراسم زنگ مقاومت و ایثار به مناسبت هفته بسیج  در دبیرستان شهید مرتضی باریک بین نواخته شد.

مسعود بهرامیان فرمانده حوزه دانش آموزی ناحیه 2 در این مراسم اظهار داشت: هفته بسیج بهترین فرصت برای ارائه ارزش‌های انقلاب اسلامی وتبین  دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی تصریح کرد: بهترین راه تربیت نسلی سالم و پویا ارائه الگوهای صحیح به نوجوانان است و بسیج دانش‌آموزی تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین الگوهای علمی، فرهنگی و اخلاقی را به دانش‌آموزان معرفی کند تا با شناخت شهدا و بهره‌گیری از رفتارها و سیره بسیج بتوانند خود را برای انجام وظیفه در قبال اسلام و انقلاب آماده کنند.

وی افزود: شهدای بسیج دانش‌آموز با اینکه سن کمی داشتند اما توانستند به خوبی صراط مستقیم را تشخیص دهند و وظیفه خود را انجام دهند و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور همچون یک مرد پخته و کامل وارد میدان شدند و افتخارآفرینی کردند.

بهرامیان خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها