خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

خوف دشمن از صدور تفکر بسیجی در سراسر دنیاست

امام جمعه طبس گفت: امروزه دلیل اصلی دشمن با ایران اسلامی انرژی هسته ای نیست؛ بلکه تفکر بسیجی است و این تفکر امروزه علاوه بر کشورهای اسلامی به کشورهای غیر اسلامی هم صادر شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۸۶۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهاجریان امام جمعه شهرستان طبس در جلسه دیدار فرماندهان نظامی ، انتظامی، بسیجیان و مسئولین ادارات ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام اسارت اهل بیت ائمه (ع) عنوان کرد: طبق دستور امام باید به بسیج احترام بگذاریم .

وی اظهار کرد: ما هم باید برای بسیج جایگاهی قائل شویم و بی توجهی به بسیج و بسیجی عذاب آخرت را به دنبال دارد.

مهاجریان گفت: یکی از اقدامات موثر امام در کنار هزاران اقدام موثر دیگر ایشان تشکیل بسیج بوده است.

وی ادامه داد: بسیج چه در زمان جنگ ودر دیگر زمینه ها مثل اقتصاد و فرهنگ و... کارهای زیادی را انجام داده است.

امام جمعه طبس افزود: دشمن به خاطر همین تفکر بسیجی است که از ایران خوف دارد و امروزه دلیل اصلی دشمن انرژی هسته ای نیست بلکه همین تفکر بسیجی است و این تفکر امروزه علاوه بر کشورهای اسلامی به کشورهای غیر اسلامی هم صادر شده است.

وی خاطر نشان کرد: اساس کار ما باید با محوریت ولایت باشد و این کار شما احترام به شخص امام جمعه نیست بلکه، احترام به ولایت است.

مهاجریان ادامه داد: جهت تعمیق تفکر بسیجی و تقویت همدلی و همزبانی توصیه می کنم که در این هفته در برنامه های بسیج حضور فعال داشته باشید.

وی اشاره ای به حدیثی از امام علی (ع) کرد و گفت: جهاد در راه خدا ، از بهترین اعمال بعد از اسلام است که باید جهاد با تفکر اسلامی همراه باشد در نتیجه باعث دوام دین است و اجر جهادگر هم پاداش بزرگی است و باعث عزت اسلام و مسلمین می شود.

امام جمعه طبس با بیان اینکه تفکر بسیجی هم برخواسته از همین روایات است افزود: جهاد همراه با شجاعت در یک مرحله متوقف نمی شود و در هر زمینه ای که نیاز باشد تکرار می شود، نتیجه آن نیکی، بشارت و سربلندی در دنیا و آخرت است و پاداش این فرد جهادگر بهشت است.


وی افزود: امروزه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید داخلی و خود کفایی در زمینه های مختلف باید به تفکر بسیج عمل کنیم تا به نتیجه برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار